1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [10]

datum 26-05-14 14:01
reactie 706
liezai
zo lullig Esmée!

Wij hadden weer eens kluisjescontrole en mijn gym tas zat er in met een zakje wit spul -.- Gelijk de politie aan mijn broek hangen, ze wisten het verschil tussen coke en poedersuiker niet eens. Het ging al een paar dagen rond dat ze gingen controleren, dan leg je dat toch niet in je kluis?! Ben niet helemaal achterlijk! Sorry, ben maar een beetje woedend ( Ik kook).
datum 26-05-14 16:40
reactie 707
Verwijderde gebruiker
Ik HAAT school. Drie leerkrachten zagen over mijn haar, de laatste zo tot ik begon te huilen, natuurlijk vond iedereen dat leuk. "Prijs voor persoon die het slechts kan articuleren gaat naar Esmée! Komt met u haar voor u gezicht." En een onvoldoende. :'(
datum 26-05-14 17:07
reactie 708
liezai
Aah, dat is zo sneu he?!
datum 26-05-14 17:21
reactie 709
Verwijderde gebruiker
Jaahh .. Maar ben al wat gelukkiger omdat ik Monster gekregen heb :s
En omdat ik hééééél misschien naar Graspop kan/mag :3
datum 26-05-14 17:29
reactie 710
Patros-Fibros
Kook je of coke je Lisanna?
Hoe komen ze in je kluisje dan?
-
Je had moeten zeggen: "Jammer genoeg zie ik u ook nog steeds"
datum 26-05-14 17:38
reactie 711
liezai
Leuk voor je Esmée! (dat klinkt best wel sarcastisch, maar zo bedoel ik het niet!)

Patros, van dat kook of coke zat ik ook al te denken. En de politie mag in de kluisjes met een loper.
datum 26-05-14 17:55
reactie 712
Patros-Fibros
Ik bedoel, hoe komt die poedersuiker erin?
En coke en poedersuiker hebben zo ongeveer dezelfde kleur en dichtheid, je kunt sls politie niet voorzichtig genoeg zijn
datum 26-05-14 18:00
reactie 713
liezai
Dat is waar, maar het was poedersuiker en dat kon zelfs ik ruiken. Het kwam in mijn tas omdat ik pas poedersuiker moest meenemen naar een vriend en toen heb ik het er nooit meer uitgehaald...

Heb volgens mij niet mijn dag, ze hebben mijn ouders gebeld en gemeld dat ik "verdachte stoffen" bij mij droeg. Waar slaat dat op?! Morgen gesprek met mijn studiecoördinator, ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. 1 tip: neem nóóít poedersuiker mee naar school. Drugs is trouwens ook niet verstandig :p
datum 26-05-14 20:03
reactie 714
Verwijderde gebruiker
Wel, nog één jaar te jong voor Graspop --" Bye Bye Suicide Silene, Black Sabbat en Bring Me The Horzion ..

Lisanne, wel, dat is ook gezellig, politie op je dak, know the feeling ;s
Jongen die ik ken legde stenen op het treinspoor, en plots stond een man te schreeuwen dat de politie ging komen >.<
datum 26-05-14 20:18
reactie 715
liezai
Fantastisch, die politie, ze werken aan mijn veiligheid. Maar ondertussen je bijna van je fiets rijden -.-

Maar ga slapen, slaaplekker allemaal!
datum 26-05-14 20:41
reactie 716
Patros-Fibros
Poedersuiker had ik nog net in de gaten, maar waarom is coke verboden dan?
-
De politie bekeurd een.meisje van zeven dat om 5 uur 's middags zonder licht rijdt, maar laat een paar jongens van 16 met betonstrijkers de halve parkeergarage slopen --"
datum 26-05-14 20:46
reactie 717
Verwijderde gebruiker
Slaapgoed Lisanne
-
Ik heb stuk of drie politiemannen in een straal van 100 meter wonen :s
Langs een kant best leuk omdat je een superveilig gevoel hebt (A)
Maar langs de andere kant best lastig, 1 van die politiehonden haat me --"
datum 26-05-14 21:03
reactie 718
DutchMarley
https://www.youtube.com/watch?v=xVQ42ecMCEQ
datum 26-05-14 21:41
reactie 719
Vannessa
Maar als de school slim was geweest hadden ze gewoon geroken ja of het poedersuiker was. want als jij tegen ze zegt dat het poedersuiker is kunnen ze best ruiken of het een zoete geur is ja dan weten ze dat jij gelijk hebt. Maar het is wel een leuk idee voor 1 april om poedersuiker mee te nemen om de docenten voor de gek te houden :p of heb je er echt erge problemen mee gekregen??
datum 26-05-14 21:58
reactie 720
Patros-Fibros
Hehehehe I like that dog
-
En dan nog, als je je niet 'verdacht' of 'verslaafd' gedraagt is het nogal paranoia om te denken dat iemand van 14, 15 (?) een zak fijngesneden cocaïne de school binnenloopt... Of kijk je zo verslaafd en verlangend uit je ogen?
-
Love this: Amaranthe - Automatic
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [10]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.