Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waves is wel een awesome nummer :3 - Schrijft je klasgenoot zijn naam met een hartje en drie x'n in je kaft. Meh -.- |
| reactie 677
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hehehehe |
| reactie 678
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Zo kinderachtig.... Goedemiddag, fijn weekend allemaal! |
| reactie 679
|
|
|
Ohja, tuurlijk, dus je denkt serieus dat me een Monster betalen alles goedmaakt? Idioot, je scheld me een halfuur uit, gaat zagen over me beugel, zagen over een mes, en over alles, over muziek, gaat weer 'emo-groeten', serieus, fuck you! Laat me allemaal gerust, urgh, ik haat de bus. Ik haat het feit dat iedereen "Esmée met de overdreven sssssss. Geen z." zit te zeuren. Laat. Me. Allemaal. Gerust. Betaal me die Monster, goed, ik hou van Monster, maar het zal echt niet goed zijn door een drankje, urhj. Ik ga echt niet meer met de bus |
| reactie 680
|
|
|
Chillax man, trek je er gewoon niks van aan |
| reactie 681
|
|
|
Probeer je er niets van aan te trekken Esmée. Het zal niet makkelijk zijn, maar het is wel de oplossing! |
| reactie 682
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ik heb een aflevering van dr phil gezien en moest linea recta aan jullie denken. Omg willen jullie weten over wat het ging? |
| reactie 683
|
|
|
Nu eigenlijk wel ja. Over jou? |
| reactie 684
|
|
|
Patros, Lisanne, niets van aantrekken is echt lastig als het iedere dag opnieuw is, iedere keer, iedere busrit. Meh, de volgende keer dat ze het tegen me zeggen mep ik hen ewoon, kan me niet schelen dat de bus me weirdo noemt. En het verhaal van een vriendin van me helpt ook niet direct, over hoe en wat, en uhh. Lisanne, mhaha xD |
| reactie 685
|
|
|
Het gaat over jullie En als het over mij gaat kan het me ook niet boeien. |
| reactie 686
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
toch knap Kamilla.. dat je durft toe te geven dat zelfs jij jezelf niet kunt boeien.. finally you feel what we feel.. good for you... progress |
| reactie 687
|
|
|
Maar, wat was het dan? Ik vind 'jullie' nog al een breed begrip, gezien we allemaal anders zijn... Slaaplekker allemaal! |
| reactie 688
|
|
|
Oke, ik vind jullie wel boeind namelijk. |
| reactie 689
|
|
|
"Wat is het probleem?" 'Weet ik Phil' - Toch knap om dr. Phil te kijken zonder dat ie op televisie is ^.^° - "Als je met beide benen op de grond staat kom je niet vooruit. Als je twijfelt bij elke stap in je leven, blijf je altijd maar op één been staan" "Maak de keuze van je leven door te kiezen wat je zou kiezen om nooit te kiezen" |
| reactie 690
|
|
|
Fijn maar ik snap nog steeds niet dat hij het over ons had?! |
| Naar boven | |