Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Nog bedankt Esmée. Heb vandaag al weer wat gesnoept.... Ben best trots. ;p (Niet dat het boeiend is, maar er is niemand anders die luistert xD) goeiemiddag! Iedereen een prettige dag? |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Blijft lekker he, snoepen Ja, net een lekkere natte fietstochtje gemaakt. Hoe is jouw dag tot nu toe? |
| reactie 663
|
|
|
Natte?! Het is droog toch?! |
| reactie 664
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
In B wss niet |
| reactie 665
|
|
|
Hier ondertussen ook niet meer... |
| reactie 666
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
In B wel, bij mij toch ;D Lisanne, mhaha, ik kan niet meer snoepen >.< Wanneer blijkt dat je klasgenoot gitaar kan spelen xD Plots vind ik hem symphatieker ;s |
| reactie 667
|
|
|
Haha goed zo Esmée... Zo heeft iedereen wel verborgen talenten. Tja, snoepen, lang geleden dat ik dat echt heb gedaan, dus vandaar mijn "blijheid". |
| reactie 668
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
In het westen des lands heeft het ook geregend, nu is het droog en blauw Snoepen en gitaar/muziek spelen. Mooie, heerlijke combinatie |
| reactie 669
|
|
|
Een typisch geval van zoete klanken - Waarom maakt gitaar spelen iemand 'sympatieker'? |
| reactie 670
|
|
|
Patros, omdat .. Het is gewoon best erg nice tonzien hoe iemand kan gitaar soelen zonder naar z'n snaren/vingers moet kijken en gewoon heel kalm staat te lachen omdzt hij zich rot amuseert : s |
| reactie 671
|
|
|
Ik heb m'n ogen meestal gesloten tijdens het spelen, valt best mee qua mkeilijkheidsgraad - Good night |
| reactie 672
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hihi kijk jongens.. Omnia nl.wikipedia.org/wiki/Omnia_%28band%29 lekker weer!!!!! |
| reactie 673
|
|
|
Meh, niet moeilijk doen Patros xD - Nah, Rémon, komt allemaal wel goed, zeker van, sterkte ;s - Moet echt slaap, tot morgen :3 |
| reactie 674
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
https://www.youtube.com/watch?v=9SUiANNiBMk www.youtube.com/watch?v=gwT5fue4YMs |
| reactie 675
|
|
|
Valt best mee "Niet moeilijk doen Patros" (??) - Meh, doe mij maar de wat hardere muziek. Maar ik heb ook een oceaan nodig... - Kont wel goed Remon |
| Naar boven | |