Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Bedankt Nathan. Ik denk dat jij de enige bent waarmee je wel een goede vriendschap mee kan hebben. Ik wou alleen zeggen dat het pijn kan doen. Het hoeft niet natuurlijk maar mij is het al zo vaak overkomen. En ik wou dat alleen even zeggen. Meer niet. Ow wacht ik mocht niet meer reageren he? Ik verpest namelijk alles hier. Nouja pech dan. |
| reactie 602
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Sheala, ik snap best wat je bedoeld. Het is de harde waarheid van het internet, zeg ik altijd maar. Maar juist doordat ik hier "anoniem" kan voortbestaan is het juist heerlijk. Ik kan bij deze mensen mijn 'ei' kwijt zonder meteen raar aangekeken te worden of uit te worden gemaakt voor sl*t of ho*r. En Sheala, waarom zou je niet meer reageren? Waarom zou je je door een ander laten beïnvloeden? Wees jezelf. Wat een stilte hier... |
| reactie 603
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik weet het, jij zegt alleen je eigen ervaring en mening.. Niks mis mee toch? En je verpest het hier echt niet hoor. Misschien is iedereen aan de BBQ met dit weer? Heb ik ook wel zin in trouwens, goed weer ervoor. |
| reactie 604
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Sheala, lief dat je ons wilt behoeden voor de gevaren van het internet. Trek je ook maar niks aan van eventuele negatieve commentaren daarop, want het blijkt dat niet iedereen zich voor alles openstelt. Daar is op zich geen probleem mee, als iedereen zijn best doet om enig respect te tonen voor elkaar. Maar dus, ik wilde zeggen dat ik volledig begrijp wat je bedoelt, maar dat het geen probleem hoeft te zijn als anderen dat niet begrijpen of andersom. Verder ken ik je eigenlijk totaal niet en ik weet niet wat er eerder op het forum is gebeurd dat ervoor zorgt dat sommigen zeggen dat het ongezellig is met jou, dus van mij mag je lekker blijven reageren en zeggen wat er op je lever ligt. - Inderdaad prachtig weer, Nathan. Geen BBQ voor mij, maar wel een leuke scoutsnamiddag met een spontaan ontstaan watergevecht tussen jongens en meisjes - Lisanne, voor jou ook een woordje, omdat je het zo stil vindt Alles goed met jou? |
| reactie 605
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik meld mij ook maar eens na een lange tijd. Eindexamens... druk druk druk. Donderdag is de laatste en daarna ga ik naar Spanje met vrienden. Inderdaad lekker geBBQ'd vandaag, wat was het toch lekker warm, al is dat niet goed voor de leerprestaties. De kinderen/pubers hier hebben naar mijn mening nog een slecht begrip van rechten en vrijheden. Wanneer iemand mij vertelt dat hij een opmerking van mij wat grof vind, kan ik direct roepen "Ik mag zeggen wat ik wil!", maar dat is niet hoe je je in een samenleving gedraagt. Hetzelfde gaat op met zo'n opmerking van Sheala: Ik zag een reactie komen van "Ik ben zo open als ik zelf wil" en het klopt ook dat dat mag, maar je kan beter gewoon rustig even nadenken over wat Sheala probeert te zeggen en er lering uit trekken. Als je denkt dat men het alleen kan in deze samenleving, heb je het fout, stel je open voor het advies van anderen. |
| reactie 606
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Voila, wat jullie zeggen valt weinig aan toe te voegen denk ik Bart, ga je meteen donderdagavond of vrijdag erheen? In elk geval, veel plezier ginder. Ik kijk al uit naar je spannende avonturen/verhalen Niet goed voor leerprestaties, maar wat ontspannink kan ook geen kwaad. Helaas heb ik niet gebarbecued. Wel lekker op zijn tijd Leuk, watergevecht |
| reactie 607
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik poste dat zowat na een uur nadenken, t is maar wat je rustig noemt ^^ - En alsof ik hier alles vertel. - En dan krijg je ineens complimenten van mensen die je echt niet mogen o.o |
| reactie 608
|
|
|
Nathan, Bartart, Springbok96 en liezai. Bedankt Ik heb nu in ieder geval wat tijd nodig om weer even opnieuw te starten en hopelijk weer om wat mensen te vertrouwen. Gaat lastig worden maar ik heb het altijd al alleen gedaan. |
| reactie 609
|
|
|
O, Wat lief allemaal, Evi, speciaal voor mij?! :p Met mij gaat het eigenlijk wel buiten gewoon goed. Heb vandaag zelfs een Snicker gegeten. Waarom dat hoeft er niet bij... Patros, over die complimentjes, zo herkenbaar. Kreeg er een van een meisje die me echt niet mag (dacht ik) over me te dood normale spijkerbroek een compliment... Mensen vinden het gelijk korte rokjes weer... Eentje he, elke keer als ze draaide kwam dr kont te voorschijn want ze had een string aan. In zo'n rokje draag je toch geen string?! (Niet dat ik er verstand van heb, draag namelijk geen rokjes of jurkjes...) Sorry moest het even kwijt... |
| reactie 610
|
|
|
Wat ie anders altijd tegen me zegt: "Downie" "Mongool" "Pleeg zelfmoord" "Autist" "Aids vlek" - Volgens sws de halve school had ik het mooiste kostuum. Hij was echt vogelverschrikkelijk, maar goe... - Me want to The Browning >_< |
| reactie 611
|
|
|
Bij mij zijn het meer de ho*r en de sl*t die het erg goed doen. Waar ik trouwens de aanleiding toe niet snap... Er is wel meer dat ik niet snap... Veel te warm weer.... |
| reactie 612
|
|
|
K*nker, l*pra en t*mor doen het ook wel goed bij mij |
| reactie 613
|
|
|
Bij mij valt het eigenlijk wel mee, ze zijn niet intelligent genoeg om meer scheldwoorden te verzinnen denk ik... Banga, zeggen ze ook wel eens. Maar het vervelendste is dus dat volgens mij de hele school dus nu denkt dat ik een echte sl*t ben door die vervelende mensjes... (Dat ben ik niet overigens) Tja, sommige mensen... Ik snap echt niet waar die heen willen met hun leven. Net alsof je met al dat gescheld ver komt? En dan vooral die docenten die net alsof doen dat ze niets hebben gehoord. |
| reactie 614
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lisanne, die woorden komen me ook te bekend voor .. Ik wandel wel vanaf vandaag. Ik moet écht niet nog eens horen "Kon je geen mes vinden, laat je polsen zien, ooit sterf je nog aan die ziekte van je, hoe noem je die weer, ohja, idiote muziekstijl-zieke. Misschien kan je beter zelfmoord plegen." Sheala, sorry voor mijn (best erg) overdreven reactie, je hebt eigenlijk wel gelijk, en ik had niet zo moeten reageren daarop, je bedoeld het ook alleen maar goed. Dus jah, hierbij sorry |
| reactie 615
|
|
|
Haha Bedankt Esmee. |
| Naar boven | |