Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Zwart ziet er waarschijnlijk ook niet zo mooi uit. Net alsof je overal gaatjes of vuil tussen je tanden hebt ofzo :p |
| reactie 632
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Succes met je beugel, Esmée - Rémon, hoe was het? Goede muziek en mooi weer? - Omg, mijn leerkracht bio denkt dat we in de kleuterschool zitten We moeten 46 chromosomen uitknippen (foto) en daarna vergelijken met die van het prentje en dan de chromosomen op de juiste plaats plakken (al zien ze er allemaal bijna hetzelfde uit...) De hel van mijn leven. |
| reactie 633
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bart, jaah, nu ben ik blij dat ik geen zwart heb genomen xD - Dankjullie ;D Het gaat wel, heb enkel het gevoel dat mijn mond veels te vol zit >.< - 'Phaha, wat is Slipknot voor een rotnaam.' Niets. Tegen. Mijn. Shirt --" |
| reactie 634
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
En jullie zitten niet op een kleuterschool Evi? |
| reactie 635
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Neen, wij zitten niet op een kleuterschool Nathan The awkward moment when you have 45 chromosomes instead of 46... |
| reactie 636
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Grappig Nathan.... Herkenbaar Evi, ik moest een landkaart in kleuren met aardrijkskunde, je weet wel, elke provincie een andere kleur... Het is altijd beter dan het over 'voortplanting' gaat bij bio. En je de hele tijd hoort: "dat weet Lisanne natuurlijk al allemaal".... Dat is echt awkward ja... Zoekse! |
| reactie 637
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ben terug :d _ Welk onderwerp? _ Ooooh, nog 5 daagjes en dan.. VORMSEL! |
| reactie 638
|
|
|
Emma, Emma, Emma, ik moet je dit weekend ergens zien of ik word gek >.< - Oderwerpen; School, me beugel, .. - "En nu gaan we het over de vos hebben." *Hele klas kijken naar mij* |
| reactie 639
|
|
|
Ze vinden je bijzonder Esmée Blijven leuke dieren, vorig jaar in Engeland nog een echte oranje vos gezien. Toen was ik 's avonds aan het wandelen |
| reactie 640
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ooit de docu "Bully" gezien, aanrader als je je kut wilt voelen... "Wat ben je bleek en zo stil. Ben je ziek? Is er wat?" Niet gek als je bedenkt hoe herkenbaar het voor mij was - "Hoelang zit je al op gitaar?" 'Niet. Als ik er op zou zitten zou je het geen gitaar meer kunnen noemen' |
| reactie 641
|
|
|
xGoldenrainx Berichten: 23 |
heee iedereen z'n exame's goed gegaan? |
| reactie 642
|
|
|
Nooit van Bully gehoord Ik heb gelukkig geen examens meer, had jij examens? |
| reactie 643
|
|
|
Examens komen pas volgende maand. oke in twee weken ofzo xD - Nathan, nee, zo bijzonder vinden ze me niet. Ze willen liever van me af, maar oké, ik ken genoeg leuke mensne buiten hen ;D |
| reactie 644
|
|
|
Examens staan voor de deur Oke, gelukkieg maar dat je genoeg leuke mensen kent |
| reactie 645
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ja was echt super.. zulk lekker weer gehad dat ik zelfs verbrand ben.. mja mag niet klagen nu op naar Keltisch Midzomer Festival in Juli |
| Naar boven | |