Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leren jullie Hebreeuws met godsdienst, Esmée? |
| reactie 587
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat is het stil hier... |
| reactie 588
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, enkel die zin - Afgelopen vijf toetsen letterlijk niets geleerd .. Herhalingstoets maandagen snap de helft niet. Urgh -.- |
| reactie 589
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik snap jullie echt niet.. Dat jullie zo open zijn naar vreemde. En je kunt zeggen dat jullie elkaar allemaal zo goed kennen, maar het zijn vreemden en zullen altijd vreemden blijven. Ik wil alleen maar zeggen dat het allemaal een pijnlijke val is. Mij is het nu 6x gebeurd. Je stelt je open en de mensen waarvan je dacht dat alles kon. Mensen die alles voor je betekende. Ze maken je alleen maar kapot. Ik wou jullie alleen maar even waarschuwen. Want voor mijn gevoel zal ik er niet al te lang meer zijn |
| reactie 590
|
|
|
Wij zijn gewoon niet te snappen voor iemand die ons niet wilt snappen... Ik dacht ook dat iemand mij goed kende. Het heeft me echt pijn gedaan, en degene waar ik het over heb weet het wel - Naar mijn mening heb je anders nogal open over jezelf gepraat ^^ Waarom zou je gaan? Wil je Quinsy zomaar achterlaten? Of je familie die om je geeft? Je lost er niks mee op als je gaat, je maakt het juist erger |
| reactie 591
|
|
|
Ik zal ook niet gaan maar niet vanwege die ''redenen'' die jij op noemt. Met gaan bedoel ik eerder dat ik weer terug begin te schieten in depressie. En familie die om me geeft.... Als je daar mee iemand moet ompraten die echt zm wil plegen is die verdoemt Albertus.. Lage inzet van je. En wie zegt dat ik ''jullie'' niet wil snappen? En wtf is ^^ dat gevalletje?! En iedereen word wel pijn gedaan. Ik wou alleen maar even zeggen dat het niet zo handig is. Ik wil mensen hiero zien te voorkomen om zoals mij te worden. Want verder heb ik op dit forum geen ene fuck te zoeken |
| reactie 592
|
|
|
Je probeert ons niet eens te snappen --" Ik kon ook gemakkelijk zeggen dat je de eerstvolgende trein kon pakken hoor, het is maar wat je zelf wilt horen. |
| reactie 593
|
|
|
Waarom zou ik jullie MOETEN snappen. Ik zeg niet dat iemand mij moet snappen! En wat heb ik eraan. Jullie zijn mijn vrienden niet. Ik HOEF niemand te snappen. Want ik WIL niemand om te snappen! En volgens mij snap jij mij niet omdat ik zei dat ik in depressie ga. Niet dat ik voor een trien wil springen. |
| reactie 594
|
|
|
Wij doen en delen wat wij zelf willen, hebben we geen hulp bij nodig. En wat dan? De dichtsbijzijnde internetvriend woont 300 km bij me vandaan, wat zou die voor rare dingen kunnen doen met wat hij over mij weet? Als wij je vrienden niet zijn ga je toch weg van het forum? |
| reactie 595
|
|
|
Weetje ik wou alleen maar helpen. Meer niet. Veel plezier met jullie vrienden groep. |
| reactie 596
|
|
|
Help ons door niet te helpen. Niet iedereen wil de alfa in jou volgen |
| reactie 597
|
|
|
Best help ik maar niet. Kijk maar. Ik dacht dat jij mijn vriend was en nu zeg je dat ik voor een mag springen. Geweldige vrienden hier joh! |
| reactie 598
|
|
|
Ik zei dat ik het had kunnen zeggen, ik heb het nooit gezegd --" |
| reactie 599
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ben zo open als ik zelf wil. Daar hoef ik echt geen commentaar op. En als je vindt dat je niets te zoeken hebt op het forum, kom dan niet want telkens als jij reageerd wordt het hier vreselijk, dankje. |
| reactie 600
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sheala, ik snap je wel hoor. Ik weet dat je het goed bedoeld. Want tja.. Het blijft internet en sommige blijven vreemde mensen, er zitten soms ook hele vervelende tussen.. Maar dat hoeft niet altijd zo te gaan, via internet kan er ook echte vriendschap ontstaan, met een echte vriendschapsband. Ik kan er over meepraten. En dat openstellen.. Soms wil een mens gewoon iets kwijt wat hij op zijn lever heeft. En dan zijn de (soms-vreemde) mensen er, die het goed bedoelen, om hem te helpen of op zijn minst er naar luisteren |
| Naar boven | |