Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, omdat het vastzit aan je tanden, je kan er de eerste dagen amper mee spreken ;s Rémon, als je met blokbeugel dus echt van die blokjes bedoeld (hier noemt iedereen het gewoon blokjes xD), die krijg ik dus |
| reactie 572
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sleutelwoord: "eerste" dagen -,-" - Nu kun je alles lekker rustig terug lezen, Nath |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aha, daarom dus Esmée Ja, heb even alles teruggelezen. Zag dat er iemand nieuw is dus bij deze: welkom Gaby |
| reactie 574
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe met blokbeugel bedoel ik een vet grote klomp wat ze een beugel noemen en waardoor je niet eens je lippen op elkaar krijgt.. die kleine blokjes op elke tand enzo noemen we hier gewoon een vaste beugel |
| reactie 575
|
|
|
Oh, een vaste beugel dus >~< Blokjes klinkt veel logischer. Oknee, eigenlijk niet ;s Nu kijk ik er nog naar uit ook, whut, maar ja, elastieken, vaste beugel en over anderhalf jaar ben ik ervan af ;D |
| reactie 576
|
|
|
ghehe geloof me.. je kunt veel erger uit zijn dus die blokbeugel was echt vreselijk.. mega roze blok waardoor je hele mond vol zit en je alleen al luid slissend je kwijl door kunt slikken zonder je lippen ook maar op elkaar te kunnen krijgen en buitenboord beugel.. well.. you can imagine that one :/ |
| reactie 577
|
|
|
Mijn neef had een buitenbeugel, hij haatte het verschrikkelijk, maar gebruikte het om zijn pennen aan te hangen. Nu is hij wel blij want z'n tanden zijn niet normaal recht ;$ En tja, voordelen aan vaste beugel zijn dus dat ze je tanden rechtzetten en dat er gekleurde elastiekjes op mogen xD |
| reactie 578
|
|
|
ben t weekend afwezig trouwens.. RAPALJE ZOMERFOLK FESTIVAL!!!! WHAAAAAAA |
| reactie 579
|
|
|
Veel plezier daar Rémon ;D |
| reactie 580
|
|
|
Veel plezier Rémon - This Is Halloween - Marilyn Manson -,-" - En dan wil je je obiel pakken en brand je je half je hand omdat ie oververhit is geraakt -,- |
| reactie 581
|
|
|
"Marilyn Manson weet niet wat voor muziek hij wilt maken. Hij is gewoon een creep." Vader logica xD - Oh dat heb ik ook keer op keer met mijn mobiel xD |
| reactie 582
|
|
|
Hij weet anders wel wat voor muziek hij niet wil maken ^^ Heil is wel een tikkeltje creepy ja - Eindelijk tattoo af - Moet maandag mezelf zijn op school, een vogelversvchrikker --" |
| reactie 583
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heb het overleeft, net dat vreselijke mens de deur uitgewerkt |
| reactie 584
|
|
|
Patros, hehe, veel succes met vogelverschrikker spelen xD - Lisanne, niet veel gemist, denk ik - Oke. Sins kort zeggen ik en mijn lerares Godsdienst dus serieus 'Mazel Tov' als de les gedaan is :') Het is best wel hilarisch als ik haar dan buiten school tegenkom, maar goed :'3 |
| reactie 585
|
|
|
If you want to be stunned, look at Dynamo... - Volgens mij heb je vrij weinig gemist |
| Naar boven | |