Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Weet je, ik denk dat sommige mensen echt geen leven hebben. Best wel sneu als je jullie naar beneden probeert te halen. Want eigenlijk zijn jullie een stel pracht mensen... |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lisanne, iedereen is een geweldig mens, zelfs al maken ze enorme fouten, niemand is 'verkeerd' geboren ;s |
| reactie 618
|
|
|
Wel verkeerd geworden Maarre ga nog even naar de manege, fijne avond! |
| reactie 619
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sommigen worden wel verkeerd gemaakt... - Esmée, misschien heb ik je verkeerd begrepen (ik hoop het), maar als je bedoelt dat je weg wilt lopen, please stay here? I rlly can't miss you... (srry if I read wrong, ain't myself rn) |
| reactie 620
|
|
|
Ik bedoel gewoon dat ik de bus niet meer wil nemen ;s Geen redenen om iemand te verlaten, momenteel, het gaat best goed met me, dus ~ Veel plezier Lisanne, en daar heb je wel gelijk in |
| reactie 621
|
|
|
Gelukkig - Handig als je zus nog een paar boekverslagen voor je heeft klaarliggen ^^ |
| reactie 622
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Lisanne, lekker, een Snickers! - Esmée, ik heb liever dat je gezellig hier blijft - Had iedereen zo'n saaie schooldag vandaag? |
| reactie 623
|
|
|
Dat moet wel een geweldig personage zijn ;D Just kidding xD En tuurlijk blijf ik gezellig, ik heb echt een paar dingen gehoord die me serieus triest maakte, buiten scheldwoorden, maar voel me best goed ;s Mag morgen al gedaan zijn please .. Ik wil geen beugel >~< |
| reactie 624
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Schooldag? Wat is dat? Succes morgen Esmée |
| reactie 625
|
|
|
Dankje Nathan |
| reactie 626
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Evi, laat je je verhaaltje hier tonen? Net een leuk avondje Brugge gehad. Eerst lekker wat friet gegeten en een milkshake, daarna naar Hebreeuwse les. Omdat bijna iedereen zo laat was hadden we het over dat zij misschien nog aan de BBQ zaten, met dit weer |
| reactie 627
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Back from Rapalje Zomerfolk.. WAS AWESOME!!!! 48 berichten.. wow.. moet ik t echt allemaal lezen? ben ergens halverwege namelijk net afgehaakt mja zag een ding waar ik toch ff op wou reageren.. Sheala.. wat t open zijn naar vreemden betreft.. ikzelf ben gewoon altijd open en goed van vertrouwen geweest.. en kweet mensen maken dr soms misbruik van.. mja ik deel daarom ook niks wat andere niet zouden mogen weten.. mja alsnog.. ik schaam me voor vrij weinig,.. dus kan alsnog vrij veel delen.. en maybe ook door dat ik deels narcistisch ben.. who knows.. but anyhow.. it never has been different.. and it probably never will (moet wel ook zeggen dak gelukkig wel ondertussen een goeie mensenkennis ook opgedaan hoor |
| reactie 628
|
|
|
Vaste beugel. Als dat pijn moet doen --" Alleen drinken is best lastig, maar goed xD Moeder gaat waarschijnlijk zo blij zijn dat ik er groene elastiekjen omheen heb, ze heeft me bevolen geen zwart te nemen >.< |
| reactie 629
|
|
|
Veel succes met je beugel Esmée! Goeiemiddag! |
| reactie 630
|
|
|
Y U no chose black?? Kan ie nog wel door de beugel? - Goeiemiddag 28 graden buiten, perfect weer om scheikunde te leren >_< |
| Naar boven | |