Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Heb je ook NOT-bandrelated? - Ik ga slapen, te moe om een quote neer te typen :-/ |
| reactie 557
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe mijne waren alle 3 van emillie autumn |
| reactie 558
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, jazeker wel xD Die van jou, maar voor de rest vooral band quotes tbh ;s - Ik ga ook maar eens slapen, morgen laaaange dag vol gezeur, Slaapgoed ieders ~ - Morgen echt eens opzoeken wie Emillie Autumn is >~< |
| reactie 559
|
|
|
om je een idee te geven van haar gedichten op audio: www.youtube.com/watch?v=WXpa4xqfSNM www.youtube.com/watch?v=3FeTt2g7-uE www.youtube.com/watch?v=BphzzokDRss |
| reactie 560
|
|
|
"There are so many false ways you can follow that will lead you to Rome, but the only way you have to follow leads straight to your heart" |
| reactie 561
|
|
|
JG11 Berichten: 15 |
"Echte sterren schitteren ook overdag." "Doe maar gek dan doe je gewoon genoeg." "Als het leven te hard loopt, probeer dan eens stil te staan." |
| reactie 562
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Halloow, ga weer eens (zoals wel vaker...) een paar daagjes off. Ze komen 'een kijkje' in mijn leven nemen. Wat inhoud dat ze me de hele dag gaan volgen -_-. Wat voor leven heb je als je dat gaat doen, echt serieus. Gaat trouwens vanaf morgenochtend in dus misschien dat ik vanavond en vanmiddag nog even hier ben. |
| reactie 563
|
|
|
Succes dan Lisanne - Patros, ik vind h'm (persoonlijk) in het Nederlands iets mooier, maar dat maakt niet echt uit xD - "Do you know what I hate about people? I doesn't matter how many times they say you matter, once they'll make you feel worthless again." |
| reactie 564
|
|
|
"Er zijn zo veel verkeerde wegen die je kunt volgen die naar Rome gaan, maar de enige echt weg die je moet volgen loopt recht naar je uit" "Vergeten is de sleutel tot herinneren" "I hate morningpeople. And morning... And people..." ~Grumpy Cat "It's a beautiful day, let's go inside" ~Grumpy Cat "They say a quote can say thousends of words, this one only says fourteen" Leuk voor school: "Als idioten konden vliegen heeft deze plek landingsbanen tekort" |
| reactie 565
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, eindelijk internet in nieuwe huis. Hoe gaat het hier? |
| reactie 566
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Bedankt voor alle leuke quotes, ga nog even nadenken welke ik ga kiezen. En grappige of een serieuze. - Veel succes, Lisanne. Alles komt wel goed na verloop van tijd. (Cliché, maar over het algemeen wel waar). - Met mij gaat alles goed, Nathan. |
| reactie 567
|
|
|
Mooi zo Evi |
| reactie 568
|
|
|
Gaat goed genoeg hier ~ En niets speciaals gemist, denk ik - Volgende week beugel. Urgh. Kan ik voor anderhalf jaar niet goed praten, jah -.- Maarjah, het heeft zo zijn voordelen ;s |
| reactie 569
|
|
|
Oke, veel succes met die beugel dan |
| reactie 570
|
|
|
moet nu aan zo'n blokbeugel denken.. heb ik ook gehad in t begin.. daarna buitenboord zelfs.. vond ik beide vreselijk.. daarna vaste beugel en op t laatst schijfje voor snachts.. |
| Naar boven | |