Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Nog gefeliciteerd Bart! Eigenlijk ben ik te lui om al die berichten te lezen... Is het nodig?! Heb trouwens wel weer een nieuw gezicht voorbij zien komen, gezellig! Goedemiddag trouwens! |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gefeliciteerd Bart - 1001 doet vreemd om de iPad wel, ik kan enkel gebruikersnaam ingeven, geen wachtwoord en dan loopt 'ie vast ^^ - Lisanne, doe gene moeite, we vallen toch steeds in herhalen ;D |
| reactie 393
|
|
|
Haha Esmée, heb ik ook weleens (beetje te vaak) last van... Nou moet je het ook niet vervelend vinden om bij mij op school dingen te herhalen want dan krijg je spontane hoofdpijn *zucht*... |
| reactie 394
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Ohai ik was jullie vergeten Henna workshop gehad vandaag, nu is mn hand oranje Hier nog wat boeiends gebeurd? x |
| reactie 395
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Een iratant account is weer opgestaan uit haar virtuele dood (Sum -,-) |
| reactie 396
|
|
|
Niets speciaals gebeurd bij mij - Het is gewoon overal stil, 1001, Skype, FB, .. mehh >.< - Over der bezig blijven gaat ook niet helpen Patros ;s |
| reactie 397
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja je maakt jezelf een heel gemakkelijke prooi voor internet-trolls. |
| reactie 398
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedenavond Bart gefeliciteerd nog. Wanneer ga je een auto kopen? (of heb je die al). Dat je maar veel veilige kilometers mag maken |
| reactie 399
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Heb je ook welkomswafels Nath? - Ik zeg, denk en doe wat ik wil en hoe ik dat wil, daar heb ik geen hulp bij nodig |
| reactie 400
|
|
|
Ligt het aan mij of verhuis jij vaak Nathan Veel succes met je nieuwe huis ~ Het was niet zo bedoeld Patros (door mij toch niet, weet niet hoe andere het bedoelen), tuurlijk mag je zeggen, denken en doen wat je wilt |
| reactie 401
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Mwehh bij mij is facebook altijd te vol! Heb t van mijn telefoon geflikkerd, mensen die echt met mij willen spreken weten me te vinden op skype. Vind die rust wel lekker xD En wafels zijn awesome! I should be in bed at this time... x |
| reactie 402
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heb elke dag wafels Patros, met verse slagroom Dat zou kunnen Esmée, nov. 2012-mei 2014 3 keer verhuisd geweest: eerst van Sliedrecht naar Hendrik-Ido-Ambacht, dan in verleden juli naar Brugge en deze maand naar Wingene Ik heb gelukkig helemaal geen internet op telefoon |
| reactie 403
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
WAFELS!!!! hihihi |
| reactie 404
|
|
|
Is hier inderdaad stil. Ook eigenlijk wel op alle social media. Behalve die **** stalkers (tegenwoordig weten ze mijn naam) die me blijven appen. Van het weekend maar eens nieuw nummer aanvragen.. Goedemiddag! Iemand nog wat beleeft vandaag? |
| reactie 405
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
je kunt ze blokkeren toch? maar echt irritant idd.. zo word ik steeds gebeld door 1234 NIET OPNEMEN ALS DIE BELLEN halen je hele telefoon leef.. zo is mn telefoon die ik voor mn verjaardag kreeg na 2 maanden als kaduuk gegaan door hun... en vodafone slaagt dr maar niet in om ze te blokkeren.. |
| Naar boven | |