Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sterkte Bart :/ Patros, je hebt mij vaak genoeg verteld "It can't rain forever, otherwise you have to learn how to dance in it" (of zoiets, Engels faalt erg laatste tijd) komt wel goed, echt waar. Ik ben er voor je, dat weet je Lisanne, arghh, da's balen, weet je eigenlijk al wie je nummer (?) gaf ? |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi dat het nu oke met je gaat. En ben blij dat je dat toch niet gedaan had, dat diep snijden. |
| reactie 423
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Who speaks with the tears in the eyes has the rainbow in the heart. Who only stand on two feet will never step forther for a new start - Dat weet ik, ik ben er ook altijd voor jullie |
| reactie 424
|
|
|
Goed, en dankje |
| reactie 425
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Childishly naive I look upon the chaos, knowing that peace and rightness are out there and in me and unknowing of man's ability to bend right and wrong in his favour, subliminally trying to blind myself from the paths I may walk. Alles voelt zo zinloos en droevig. Ik voel zo'n boosheid naar m'n moeder en thuis zitten we nu met lege blikken naar de open haard te staren.. Natuurlijk lijden mijn aankomende eindexamens daar onder maar ik denk niet dat het nog zin heeft me daar zorgen over te maken. Overleven. Ik weet niet wat er is Patros, maar hoop dat het gauw verandert. |
| reactie 426
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
hallo na een paar maanden ben ik er weer!! |
| reactie 427
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte Bart, hopelijk komt het goed Welkom terug Jolie |
| reactie 428
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
tja weet niet echt wat ik er op zeggen moet Bart.. vind t echt ontzettend k*t voor je.. if we can do anything lt us know otherwise.. we'll just be here |
| reactie 429
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heel veel sterkte Bart! Esmée, geen idee wie het verspreid. Hoop alleen dat het snel stopt. Heb namelijk niet de moed om het mijn ouders te vertellen. Goedemiddag iedereen. Iemand die de positieve kant van 'iets verknallen' kan vinden? Lukt mij namelijk niet. |
| reactie 430
|
|
|
Sterkte Bart :-/ - Welkom terug Denise - Lisanne, nope, sorry :-/ - Ik ben mensen zo zo vreselijk beu. "Snij jezelf, stop met anderen te krabben, of ik eet Squidgy en zal je eens vertellen hoe je een goed persoon bent, gevoelloze verslaafde." Wou dat sommige mensen gewoon wegvaagde en nooit terugkwamen |
| reactie 431
|
|
|
"Gevoelloos"? En da zeggen zij?? - "Iets verknallen is een harde vorm van 'probeer opnieuw'. Probeer opnieuw en je verknalt het niet' |
| reactie 432
|
|
|
Uhu -,- - Dan laat ik de video zien van shadow moses en zegt mijn vader dat het goed klinkt o.o Wacht maar, ik krijg hem wel gek xD |
| reactie 433
|
|
|
Love that song!! - Toppunt van mijn droge humor, de volgende reactie krijgen: "Ga naar boven, vul het bad, drink het water op, vul opnieuw, drink het water opnieuw, en kom dan pas naar beneden" -,- |
| reactie 434
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Sail - Awolnation lekker nummertje |
| reactie 435
|
|
|
Zal morgen wel luisteren - Good night for now |