Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey Anne, dat is lang geleden En hoeveel geld is er gestort? |
| reactie 362
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe nja genoeg voor een maand.. laten we t daar op houden (al klopt dat niet helemaal eigenlijk |
| reactie 363
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dan doe ik niet mee met sporten omdat ik last had van me rug, ga ik ook nog eens door een spier in m'n enkel --" Haat de trap in school |
| reactie 364
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Geld is altijd fijn!! Volgende maand vakantiegeld, wat een opluchting haha |
| reactie 365
|
|
|
kan gelukkig volgende week ook langdurigheidstoeslag aanvragen bij gemeente.. dus volgende maand samen met vakantiegeld dr bij eindelijk genoeg voor festivalletje van t zomer en dreads in mn haar |
| reactie 366
|
|
|
Whoew!! Welk festival? ^^ Vakantiegeld betekent hier schulden afbetalen en met schone lei weer verdergaan >.> Maar is ook wel eens fijn haha! |
| reactie 367
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoezo alleen de trap? |
| reactie 368
|
|
|
Momenteel alleen de trap, andere momenten bijna zogoed als alles. de andere trap bijvoorbeeld xD Waarom gaat iedere volwassenen die ik ken naar Graspop --" |
| reactie 369
|
|
|
Ook je opa en oma?? - Dat moment waarop je moeder je kamer binnenkomt en ze hoort de tekst "Go straight to Hell!!" -,- |
| reactie 370
|
|
|
Graspop! <3 I'd kill to go there! Figuurlijk dan! Patros dat is een mooie binnenkomer! xD |
| reactie 371
|
|
|
Patros, jij en moeilijk doen xD Ik doe 'n figuurlijke moord voor Vans Warped Tour |
| reactie 372
|
|
|
qua kleine festivals: 17 & 18 mei RapaljeFest somewhere in june nog Sodom Open Air 4, 5 & 6 juli Keltisch Midzomer Festival.. en qua grootte Castlefest in augustus Graspop wil ik ook ooit nog es heen.. Wacken Open Air ben ik in 2008 en 2009 geweest.. wil ik ook nog zeker heen.. mja volgend jaar eerst op vakantie naar IJsland mja schulden afbetalen.. doe ik ook nog steeds.. mja gaat standaard mn huurtoeslag heen elke maand.. dus langdurigheidstoeslag krijgen ze vrij weinig van |
| reactie 373
|
|
|
Zoveel festivals. Zoveel verdiet xD Nahh, ik kan wel even wachten, twee jaar zijn zo om *hoop ik* Het is hier echt extreem stil --" "Mijn zus is zoooo raar, ze heeft een paar groene lokken en luisterd van die enge muziek." Plots weet ik wiens zus ik geweldig vind xD |
| reactie 374
|
|
|
Bijna té rustig... - Kan iemand even van moeder ruilen? Graag wel eentje die je accepteert zoals je bent |
| reactie 375
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
257 nieuwe berichten?! Was weer erg gezellig zo te zien! Voor de mensjes waarbij het van toepassing is: Fijne vakantie gehad? Btw, ga morgen alles lezen (denk ik) als ik het niet te druk heb! Slaaplekker allemaal! |
| Naar boven | |