Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 406
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heb er ondertussen al 58 geblokkeerd. Eentje zei mijn telefoon te hebben gehackt en wist mijn naam en zei dat ik 16 was terwijl ik dat niet ben... Maar heb toch geen abonnement dus kan gemakkelijk nieuw nummer aanvragen. Ik zal niet opnemen. Überhaupt neem ik niet op als ik niet weet wie er belt, als ze me nodig hebben sms'en ze maar. |
| reactie 407
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat lukt moeilijk als je ze blokkeers eh? ^^ - Moet nog bovenkant kustuum maken, koffer afwerken, tattoo afmaken, sollicitatiebrief schrijven, leesdossier engels maken, boekverslagen Nederlands, ... Wat een fijne vakantie -,- |
| reactie 408
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
nja nam ik normaal gesproken idd ook niet op.. mja zijn een aantal bedrijven/instanties die me wel eens bellen, en die bellen ook standaard anoniem |
| reactie 409
|
|
|
Patros, daar heb je gelijk in... Wat een prachtig weer, vinden jullie ook niet?! |
| reactie 410
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Lisanne, sterkte met die stalkers! - Hier in België regent het, vooral als het speeltijd is of ik van school naar huis moet fietsen... Verder was ik wel gelukkig vandaag, niet speciaal voor een reden - Hebben jullie een aangename dag achter de rug? |
| reactie 411
|
|
|
ehm lekker weer? das sarcastish zeker? Volgens Springbok regent het in Belgie.. en hier in Groningen boven in Nederland hebben we ook nog geen zonnetje gezien vandaag |
| reactie 412
|
|
|
sarcastisch ja. Heb hier (onder Rotterdam) ook nog geen zon ontdekt. Was doorweekt toen ik vandaag uit school thuis kwam. Hebben de regenpijpen ook weer wat te doen... |
| reactie 413
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ieder zo zijn functie eh |
| reactie 414
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Moeder met overdosis pillen in het ziekenhuis laten opnemen. Das nou wat ik noem een kutdag. |
| reactie 415
|
|
|
Ai... Sterkte met je moeder, Bart |
| reactie 416
|
|
|
oei das goed kloten.. sterkte bart.. |
| reactie 417
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Klopt, ook in Brugge en Wingene regen, regen.. Lekker toch? Bart, veel sterkte maat Evi, mooi dat je wel gelukkig bent |
| reactie 418
|
|
|
Soms is het enige mooie aan de regen dat je mijn tranen niet kunt zien... |
| reactie 419
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Is het zo erg Patros? |
| reactie 420
|
|
|
Een paar dagen geleden had ik de kans schoon om zo diep te snijden als ik wilde. Maar ik kon het niet, vanwege één speciaal iemand... Gaat nu wel weer okay - Heb nog geen zesde brief geschreven, maak je maar geen zorgen over mij |
| Naar boven | |