Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Slaapgoed Lisanne Patros, ze snapt me ook niet goed, maar ik hou er liefst nog even ;D Nhuuh, vader stond erop dat hij 'n video mocht posten waar ik CAYA speelde >,< My life just ended >,< |
| reactie 377
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Morgen praktijkexamen auto. Duim voor me :S |
| reactie 378
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Your life is ended? You have a good wifi-conection in your coffin - Ik ga het filmpje straks bekijken - Ik duim altijd voor een auto maat, gaat automatisch *zeg het me als ik te droog word* |
| reactie 379
|
|
|
Succes Bart - Patros, water halen, ook al is het moeite om het te halen, gewoon doen xD En dat filmpje, ik baal op het einde wel omdat er iets misgaat, maar so xD |
| reactie 380
|
|
|
Meh, geen zin in water En geen zit het te halen - Moet een vogelverschrikker kostuum maken waar ik in moet -,- Kan net zo goed een foto van m'n zus der op maken |
| reactie 381
|
|
|
Waarom een vogelverschrikker xD Heel randon; "Nu gaan jullie allemaal vogvlerschrikkers worden" |
| reactie 382
|
|
|
Past bij m'n uiterlijk, nou goed? -,- Moet voor CKV-opdracht met nog iemand een verhaal en kostuum maken dat totaal nergens op slaat xD |
| reactie 383
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
uch.. en dan word je net wakker van je hond die je kamervloer onder kotst.. (terwijl die weer dat ie dan op balkon moet) goeiemorgen everybody.. word weer een leuke dag vandaag :@ |
| reactie 384
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Gehaald! Bart is voortaan Bob Mijn dag begint goed zo |
| reactie 385
|
|
|
congrats!!! moest ff nadenken wat je bedoelde toch nog niet helemaal wakker na t kots opruimen hier.. mja gefeliciteerd.. heb je een VEEL betere morgen dan ik dus |
| reactie 386
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Gefeliciteerd! Doet bij jullie de site het ook niet zo goed meer de laatste tijd? Bij mij loopt het steeds vast en vandaag kan ik naar helemaal niemand zijn profiel meer, zowel op mijn pc als op mijn telefoon niet |
| reactie 387
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ik ben ziekk. Daarom kom ik hier weer. Ff Hebben jullie me gemist? Omg marley wat smerig. |
| reactie 388
|
|
|
nee hier geen last van Jens.. :O |
| reactie 389
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Mijn kiess |
| reactie 390
|
|
|
Ik zei dat je pas terug kon komen als Hemelvaart en Pinksteren op 1 dag vallen -,- |
| Naar boven | |