Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte Esmée, bij mij kan je ook steun verwachten Oei, is het zo een depressieve tekst? Zo, dat was dag 2 van de Tweedaagse, mijn voeten en spieren doen erg zeer nu |
| reactie 347
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe tja happy poems komen dr bij mij nooit uit oke,.. ik doe t je niet na hoor Nathan |
| reactie 348
|
|
|
Waarom niet? En waarom niet? |
| reactie 349
|
|
|
whahaha idunno.. meestal omdat ik niet happy ben I guess en waarom t lopen niet.. ghehe.. sportief ingesteld ben ik compleet niet |
| reactie 350
|
|
|
Jammer En jammer Waarom ben je meestal nooit happy? (Als ik vragen mag?) |
| reactie 351
|
|
|
korte antwoord.. borderline XD net twee minuutjes stil geweest ^^ verbaas me dr echt over hoe dat verschilt tussen de mensen joh.. hoorde iemand netjes zn auto aan de kant zetten om zo toch 2 minuten stil te zijn... echt netjes.. mja stukje verderop staken mensen vuurwerk af tijdens de 2 minuten.. WTF joh.. toon gewoon respect :/ |
| reactie 352
|
|
|
(Even gekeken wat het is) Oke, sterkte ermee Ohja, helemaal vergeten Vuurwerk wordt toch altijd afgestoken ná de 2 minuten? |
| reactie 353
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nu dus ook al tijdens... |
| reactie 354
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
He bah, ik houd er niet van als mensen zo respectloos doen. Vuurwerk afsteken, wtf? Prima als je er zelf niets mee hebt, maar val anderen er niet mee lastig. Zelfs mijn katten waren wonderbaarlijk stil tijdens de 2 minuten haha! |
| reactie 355
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ben ik de enige die niets weet van 2 minuten .. ? |
| reactie 356
|
|
|
Welkom op Praatje Slaan In Nederland wordt elk jaar op 4 mei 2 minuten stilte gehouden vanwege dodenherdenking, van WO2 |
| reactie 357
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ohhw. Dankje, dat wist ik dus duidelijk niet, wist enkel dat jullie morgen bevrijdingsdag hebben. |
| reactie 358
|
|
|
net weer thuis even bij kameraad op visite geweest.. mja idd zoals nathan zegt.. een dag om alle doden van wo2 en andere oorlogen te herdenken.. en dan een dag om te vieren dat we het voorrecht hebben om vrij zijn |
| reactie 359
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
jaaa zeker weten!! vrij zijn is fantastisch!!! |
| reactie 360
|
|
|
ja wat dat betreft zijn we wel bevoorrecht idd.. en is ook zeker iets waar we bij stil moeten blijven staan.. wat awesome.. mn geld is wel gewoon gestort vandaag.. dacht dat ik t morgen pas zou krijgen in verband met bevrijdingsdag vandaag.. maar gelukkig toch vandaag op de rekening.. |
| Naar boven | |