Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mheh, ik bn hier wel maar ik heb niets te zeggen xD Ik krijg nog bijna zijn me Franse vocabulaire te gaan leren voor dinsdag. Neeh .. Da's rot voor je Rémon :-/ |
| reactie 332
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
iewl Frans.. altijd hekel aan gehad.. net als Duits eigenlijk heb zelf ook niet veel te melden eigenlijk.. maja afleiding he.. lekker rusteloos zo zonder meds :/ |
| reactie 333
|
|
|
Nha, ik vind Frans wel oke. En ik kan er mensen mee irriteren xD Mensen die zelf maar een paar zinnen kennen. Maar ik heb een hele grote hekel een onregelmatige werkwoorden Drie Red Bulls om wakker te worden, vier uur slaap is te weinig. Vraag me af hoe laat het vannacht weer wordt, te veel energie :'/ Realiseer me net dat me zus morgen verjaard .. Ik heb nog niks. EN het is zondag morgen. Damnnn >,< |
| reactie 334
|
|
|
ghehe slapen zal dr hier wel niet echt inzitten denk ik nu oeh morgen zus jarig.. dat word in de kasten zoeken naar iets wat voor n cadeau door kan gaan |
| reactie 335
|
|
|
Dat help, Rémon xD Maar ik moet gaan, uh, ik kom later wel terug ;S |
| reactie 336
|
|
|
ghehe succes finding a gift XD |
| reactie 337
|
|
|
Zo, een oud rekenboek vqn zolder gehaald, pech voor haar xD ~ Ik verveel me suf >,< Niemand op Skype, mehh Ik ga echt me VOC leren vrees ik xD |
| reactie 338
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zag gistermiddag nog iemand die precies op Axl leek xD - SLIPKNOT!!!! |
| reactie 339
|
|
|
Woah, alles wat me dwarszit opgeschreven, .. (op en andere site, maar doesn't matter) .. I don't know how to feel anymore, and I won't/can't talk about it. Meh, een meisje wat serieus de moeite heeft gedaan het te lezen, huh, ik snap de wereld niet meer. Dan is iedereen tegen me, dan ben ik weer oke. Dan wilt iemand der problemenbespreken met me, volgende dag lacht ze om me verleden. Foxdung wereld. |
| reactie 340
|
|
|
If you need 2 talk... (geen zin gewoon te praten) |
| reactie 341
|
|
|
weet dat ik nieuw ben.. maar heb je een luisterd oor (of oog in dit geval????) nodig,.. then im here |
| reactie 342
|
|
|
Dankjullie allebei, maar ik heb geen zin in uitleggen vandaag. |
| reactie 343
|
|
|
Em srry 4 U |
| reactie 344
|
|
|
Hoeft toch niet, je hebt niets misgedaan ^^ Meh, misschien stuur ik later wel een bericht, I dunno |
| reactie 345
|
|
|
kijk maar even joh zijn in elk geval paar luisterende oren indien nodig zo ff nieuwe gedicht gepost.. werd weer es tijd.. wel heel dark though.. dus mocht jij je al kut voelen.. raad ik niet aan om m te lezen |
| Naar boven | |