Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, precies, dankje Bart ^ |
| reactie 272
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe tja Frans.. fancy huh? |
| reactie 273
|
|
|
Ik jongen --> Diëgo -,- Dus best tevreden met Esmée |
| reactie 274
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik een meisje --> Marijje Happy I'm a boy - Nightz every1 |
| reactie 275
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Berta waarschijnlijk :') Een ex vriendinnetje had zo'n irritante é in haar naam. Zo vaak fout gespeld dat ik op een gegeven moment voor de lol maar willekeurige variaties ging maken (Renèe, Renéë, Reneê etc.). |
| reactie 276
|
|
|
Het is geen irritante é .. Het is alleen irritant als mensen de verkeerde gaan gebruiken, Esmèe klinkt vreselijk om uit te spreken :$ Lerares op mijn school heet ook Esmée ;-/ Ben naar haar naam vernoemd, dus als ik voorbij loop zegt ze serieus "Hey naamgenote !" dus ja. Best raar als iedereen je dan aankijkt alsof je verantwoorelijk bent voor het raar gedrag van die lerares. |
| reactie 277
|
|
|
ghehe Ow over naamgenoten gesproken Esmée... hier woont een crimineel in het dorp met precies dezelfde voor EN achternaam als ik... is erg weird.. vooral omdat mensen me wel es voor hem aanzien :O |
| reactie 278
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemiddag, nog iets bijzonders gebeurd hier? Was heerlijk op de camping |
| reactie 279
|
|
|
En die crimineel zit ook op 1001? - Idk wat je bijzonder noemt, je kunt het teruglezen |
| reactie 280
|
|
|
hey Nathan.. welcome back.. fijn om te horen dat t nice was daar... maarre.. kheb wel n appeltje met je te schillen he nu? Ikke toch ook mee? hehe nee die crimineel zit hier niet.. alhoewel.. who knows XD maar nee woont iemand hier in t dorp met zelfde voor en achternaam als ik.. iets wat best frustrerend is als je in de hulpverlening zit.. zo heb ik een hulpverleenster gehad die ook verdachtes als client kreeg van de politie af.. dus die meldde dat ze een nieuwe verdachte kreeg genaam Remon ....... en die had strafblad voor brandstichting geweldpleging drugshandel wapenbezit.. etc etc etc etc... pas toen ik uitriep van, ja maar ik heb helemaal niks gedaan... toen werd pas verteld van,.. owh nee maar ik bedoel ook een andere remon ..... ZUCHT :p |
| reactie 281
|
|
|
Dank je wel Remon Lekker, appel Eergisteren zijn we nog naar een circus geweest, was ook erg leuk *Esmée, vertel eens wat meer over het joodse paasmaal? |
| reactie 282
|
|
|
Pasen en Pesach is toch hetzelfde principe? - Begint ie weer over appeltaart hoor |
| reactie 283
|
|
|
I got lost on the way ja Joden hebben toch pass-over ofzoiets? mja pasen is idd echt van het Christelijke/Katholieke geloof idd.. maar nee is zeker niet tzelfde Patros.. Pasen is het vieren/herdenken van de wederopstanding van jezus... pesach herinnert/herdenkt de slavernij en latere bevrijding van de joodse slaven in Egypte |
| reactie 284
|
|
|
*Ik ken ook nie alles weten hè |
| reactie 285
|
|
|
Inderdaad, wat Remon zegt En Passover, ik geloof dat dat de avond (en avondmaal) is vóór de Pesach begint. Dit jaar was Pesach van dinsdag 15 tot en met maandag 21 april. Nou ja, véél weet ik er ook niet van, ben nog beginneling in die dingen 1 ding is wel zeker: Pesach heeft niks met paaseitjes te maken |
| Naar boven | |