Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Oh gosh -,- - Er is vannacht een horrornight in Leeuwarden, 3 horrorfilms achter elkaar aan. Guess who has to stay home? -;,;- |
| reactie 257
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nog zo gezellig als je volume best erg hard staat en reclame voor The Countering (or whatever) begint te spelen -.- 3 na elkaar, dat is vragen om geen slaap (mijn mening) |
| reactie 258
|
|
|
Wat is The Countering? |
| reactie 259
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mhaw weet niet Latoya.. ik word op den duur altijd heel erg lam van film kijken.. vooral van drie achter elkaar :O |
| reactie 260
|
|
|
The Countering, waarschijnlijk heb ik het fout geschreven, een of andere thriller/horror film. Met dat klappen. Vage uitleg xD Remon, ja, inderdaad, als een filn zowat 2 uur duurt, 2 x 3 is nog steeds 6, 6 uur film xD (Je mag me btw ook Esmée noemen, tenzij je Latoya liever zegt |
| reactie 261
|
|
|
hehe oke.. zal je esmee gaan noemen,, alleen het streepje boven de e krijg ik niet meer sinds mn laptop kaduuk is.. hoort namelijk ook een streepje boven de e in mijn naam |
| reactie 262
|
|
|
Wanna see - Het eindigt iets van 06:45 ofsu |
| reactie 263
|
|
|
Rémon, zo ? En oke, ook goed, esmee, Whatever xD ~ Zo laat, Patros xD ~ Eindelijk nieuwe tab gevonden |
| reactie 264
|
|
|
Yes please! I hate Summer -,- |
| reactie 265
|
|
|
Waarom. Waarom is het zo moeilijk voor me twee snaren gelijk aan te slaan -.- |
| reactie 266
|
|
|
ghehe ja zo idd Esmée (hehe awesome dat kopieren en plakken maar.. hoe spreek ik t dan uit? gewoon als Esmee? want eigenlijk legt het een soort klemtoom op de e met n streepje zo is de mijne eigenlijk op de Franse manier (al hou ik t gewoon op REmon hoor |
| reactie 267
|
|
|
Moeilijk uit te leggen hoe je me naam zegt, maar gewoon ja, ik weet niet Esmee, ja, zoiets. Zolang het geen Ezzmee wordt is het goed En oh, Franse naam, same xD Esmée is een Franse jongensnaam xD zegt me moedertoch. En ze zal het wel weten zeker |
| reactie 268
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Als ze jouw naam al niet uit kunnen spreken, laat staat die van mij 😂 |
| reactie 269
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Gezellig hier hoor. |