Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Remon. Ooit kende ik het een beetje verder - Patros, me internet/fb hangt dus ik kan niet meer antwoorden -,- Sorry ^^ ~ Ik ga slapen, tot later |
| reactie 302
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Doe er je voordeel mee en probeer je te interesseren in wat je medemens gelooft! Daar kun je alleen maar wijs van worden. Nathan, morgen ga je weer terug toch? Ik hoop nog op een laatste dagje zon voor je. Oh, Patros, een matse is juist NIET luchtig gebakken. Het is ongerezen, dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van luchtig :p |
| reactie 303
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik ken matse :d bij godsdienst geleerd ^^ _ Vandaag komt m'n nichtje spelen |
| reactie 304
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nee, ik ben gisteren teruggekomen Bart Matzes zijn inderdaad ook een soort van broden, je hebt ronde en je hebt vierkante. En er zit geen gist in. Want tijdens Pesach mag men niks eten waar gist in zit Die Hebreeuwse liedjes vind ik persoonlijk wel de mooiste. Lekker met gitaar en tamboerijn, die liedjes zingen we vaak op de bijbelgroep Leuk, veel plezier Emma |
| reactie 305
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mhaw weet nog redelijk wat van de religies af enzo.. mja niet precies allemaal meer.. Van het katholieke geloof weet ik vooral een aantal regels/geboden nog.. en verder een beetje de verhalen en betekenis van de feestdagen.. maar besides that.. nee moet je me niet echt vragen verder kan ik me meestal wel vinden in boeddhisme en rastafari-geloof |
| reactie 306
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat houdt het rastafari-geloof in? |
| reactie 307
|
|
|
We hebben over verschillende godsdiensten geleerd, maar ben redelijk veel vergeten :s - Ik haat het als mensen me stalken. "Zet een filmpje als je gitaar probeerd te spelen, zing mee, ik wil horen." Nee. Gewoon, niet. |
| reactie 308
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Het is zonde je tijd te verspillen aan haten Esmée - Wow Nathan, veel succes met die tweedaagse! Heb je er zin in? - Rémon, ik heb geen flauw idee wat rastafari-geloof is |
| reactie 309
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waarom niet Esmée? Ik wil het ook graag horen |
| reactie 310
|
|
|
Patros, euhm. Euhm, misschien, ik zie wel xD - Dit is de beste nacht ooit, gewoon al drie uur op 'n forum zagen met andere over (hoe kan 't anders) horror en anime |
| reactie 311
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ken ik veel mee -,- - Ik snap niet wat er zo fantastisch is aan anime, maar goed, iedereen zijn eigen mening |
| reactie 312
|
|
|
Niet jij ook beginnen >,< ~ Anime is gewoon leuk xD ~ Ik kan echt niet slapen, grijp hele tijd naar me mob. Moet h'm wat verder gaan leggen vrees ik. Nevermind, tot over een paar uur iedereen |
| reactie 313
|
|
|
hehe sorry i dont get anime either rastafari geloof is vrij simpel: er is geen hiernamaals.. er is alleen hier en nu.. dus creeer nu je eigen hemel hier op aarde.. want deze rit is ook de enige die je hebt.. |
| reactie 314
|
|
|
Vandaag nog een meisje met dreadlocks gezien En dat lijkt me een geloof waar andere nog van.kunnen leren (dit klinkt te filosofisch ..) Het geweldige moment dat je een versterker krijgt xD Mijn buren zijn nu al kwaad :') |
| reactie 315
|
|
|
i love dreads |
| Naar boven | |