Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe moet ook zeggen dat ik er ook nog maar sinds kort van op de hoogte ben hoor.. maar altijd wel interessant dat soort dingen |
| reactie 287
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Pasen had eerst ook niets met eitjes te maken, was eerst puur voor de armen om kippeneieren te verstoppen zodat die ook wat kregen |
| reactie 288
|
|
|
DUS DAAR KOMT HET WEG!!! THANK YOU!!!! XD |
| reactie 289
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Welkom terug Nathan En het was Pesach of hoe je het ook schrijft, inderdaad, maar lerares noemde het een joods paasmaal ~ Ik kan niet met chords werken >,< Maar ik heb een deel One van Metallica geleerd, kan 'Memoria' deel zo ongeveer en moet chords oefenen. Maar ben blij xD |
| reactie 290
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank je wel Esmée Wat stond er op het menu trouwens, van die lekkere matzes? |
| reactie 291
|
|
|
One!! Nice Ik heb de intro van One - Welkom terug Nath - Met jam zijn matzes ook wel lekker |
| reactie 292
|
|
|
Nathan, ik weet het niet meer echt ik sliep half (eerste lesuur) ~ Patros, ja, ik ook, de rest was net iets te moeilijk volgends die man xD |
| reactie 293
|
|
|
Dank je Patros Slapen is gezond |
| reactie 294
|
|
|
Met basterdsuiker gaat het ook zo mijn mond in - Slapen is sws een lust |
| reactie 295
|
|
|
never had a matze :O |
| reactie 296
|
|
|
Basterdsuiker is mijn favoriet |
| reactie 297
|
|
|
Nathan, geen idee wat matze is >,< We hadden alleen zout, noten, sla, druivensap en iets brood achtig iets wat eigenlijk niet Joods was. En Hebreeuwse (schrijf ik het zo juist?) gezongen, dat was best raar ~ Slapen is geweldig. Daarom dat ik het veel te weinig doe >~< Drie uur slaap in een schoolweek begint zwaar te worden :$ ~ Facebook berichten en Facebook stickers zijn zo een slechte combinatie |
| reactie 298
|
|
|
Luchtiggebakken beschuit/cracker achtig iets - Heel leuk Esmée, die stickers -,- |
| reactie 299
|
|
|
Ja, inserdaad, stickers zijn geweldig ~ Oh, oke, |
| reactie 300
|
|
|
hmmz toch maar es n keer proberen dan.. ghehe ow maar Esmee dat is niet erg hoor.. ik kom ook van katholieke scholing en alles af.. ken echt ook geen enkel gebed uit mn hoofd hoor.. terwijl ik vroeger in de kerk toch heel wat voorgelezen heb |
| Naar boven | |