Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 241
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nhaha, ze is god gek in haar hoofd, de reden waarom ze zo vriendelijk is ;D Negeer haar maar gewoon, Emma En succes, het zijn mijn schoenen, eigenlijk hoeft ze er niets over te zeggen - Ben te lui om na te denken en het op te schrijven >,< - Messenger verstuurd geen berichten meer, foto's zijn de helft van de tijd weg, sms'n openen niet .. Tijd voor een nieuwe GSM >.< Damn :-/ |
| reactie 242
|
|
|
Seren Berichten: 49 |
Kamilla, je begint best irritant te worden 😠|
| reactie 243
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze is altijd al iratant Seren - Wil je naar een film in de bios, is het eerst okay. Mijn moeder vraagt daarna wat voor film het is dus zeg ik horror. Ze keek me aan alsof ik net uit een ufo was gestapt -,-' |
| reactie 244
|
|
|
Weet je waarom de bus vervelend is ? Eerst wordt je aangestaard voor letterlijk minutenlang, dan loopt iemand tegen je op, zegt 'ie "Moet je maar opletten, emodioot." (Hoe verzint 'ie 't woord -,-) - Die manier kijk ik me moeder aan als ze me mee wilt krijgen naar films als 'Sammy 2', .. -.- |
| reactie 245
|
|
|
En dan zie je een filmpje waarin Andy Biersack op een meisjes driewieler fietst - Jeej, sollicitatiebrief schrijven voor school -,- |
| reactie 246
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
jeeeeeej ik heb een nieuwe salontafel eindelijk een tafel met opbergruimte... was niet normaal meer hoe die tafel hier altijd vol lag.. nu kan ik t eindelijk onderin lades doen HELEMAAL BLIJ ^^ |
| reactie 247
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
hou je niet in seren, zeg maar op hoor _ Leuk dutchmarley! (ken je echte naam niet :S _ Verveel me :'( |
| reactie 248
|
|
|
ghehe geeft niks hoor.. ken de meeste mensen hier ook niet bij naam mja mocht het je interesseren.. I'm Remon en idd.. echt super blij mee joh.. plus de hond heeft zo wat meer ruimte dus scheelt ook weer |
| reactie 249
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
En binnen een maand zitten de lades weer zo vol met rommel dat je het tafelblad weer gaat gebruiken. |
| reactie 250
|
|
|
ghehe ow vast en zeker.. mja dan af en toe de tafel maar even leegruimen |
| reactie 251
|
|
|
Filmpje van Andy als omgevallen T-rex is anders ook best grappig xD ~ Mijn bureau is zo vol dat ik op de grond studeer en mijn kasten puilen uit van tekengerief, dus herkenbaar xD |
| reactie 252
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar de terugloop op het forum klopt niet. Als je een zin typt die te lang is hoort hij autonatisch een enter te maken zegmaar, maar dat doet ie niet bij alle berichten, namelijk alleen bij de oneven reacties. |
| reactie 253
|
|
|
Bart, heb ik ook ooit gezien, maar nu is het weg en zie ik alles normaal. Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij ziet momenteel alles er hetzelfde uit met automatische enter. Ik heb enkel als ik middenin een zin wat letter weg wil dat ze blijven, maar de zin vanachter korter wordt. |
| reactie 254
|
|
|
Omgevallen T-Rex? Daheck? - De intro van You Only Live Once is nog best lastig :-/ |
| reactie 255
|
|
|
Jah, 'what if a T-rex fell over?' - Kan ik geloven xD Ik ga morgen nog maar eens naar die gast van wie die gitaar is, kan hij me hopelijk helpen met 'memoria' deel CAYA. Of helpen met andere tabs, uitleg geven over Polly ;s |
| Naar boven | |