Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Bang van negers? Wtf? |
| reactie 227
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Take a pic of your Jake |
| reactie 228
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, EIOR en op me gewoon acc ^^ Bart, ik bedoelde kevers .. Sorry, autocorect doet heel vreemd. |
| reactie 229
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hehe moet je maar es opzoeken.. is n meid die klassieke scholing heeft gehad alleen daar zelf punk-influences aan toegevoegd heeft... ze gebruikt taal uit shakespear enzo.. houd van erg morbide dingen.. plus heeft zelf veel meegemaakt.. grotendeels van de leven misbruikt geweest (maar altijd verteld dat het HAAR schuld was..),.. ze is in een ouderwetse gekkenhuis gestopt (met shocktherapie etc..) omdat ze bipolair is.. nja you kinda get the idea.. (heeft ook veel gedichten op audio enzo... to be hounest.. zij is de enige waarvan ik de poezie volg eigenlijk :$) www.youtube.com/watch?v=tpk8kpERUhQ |
| reactie 230
|
|
|
Ik.haal kevers en negers ook zo vaak door elkaar hoor Hoezo bang voor kevers?? - Ik zoek het morgen wel eens op, vandaag te lui om te doen |
| reactie 231
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Bang voor negers? Daarom kom ik hier niet meer. Jullie zijn gek. Gek saai gek saai gek saai gek saai gek saai. |
| reactie 232
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
You've awoken the beast, Esmée, nu is ze terug Ben heel efficiënt schoolwerk aan het uitstellen. |
| reactie 233
|
|
|
Blijf dan ook weg Sum -,- And for God's sake don't make anymore accounts!! - Heb je trouwens ook dieren Sum? |
| reactie 234
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Vaarwel voor nu. Ik wil eerst geld zien. |
| reactie 235
|
|
|
hey daar was je weer.. fijn om te zien dat je weer gaat.. hey vaarwel he |
| reactie 236
|
|
|
Weet iemand hoe je nepbloed maakt op een zwarte stof? (rare vraag, geen uitleg) - Sum, kom weer terug als Napoleon weer opstaat |
| reactie 237
|
|
|
corpse-paint maybe?? of via internet Toneel-bloed bestellen.. moet t blijvend zijn, dan zou ik tussen de textielverfen gaan zoeken |
| reactie 238
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Geen idee, sorry ^ ~ Moeder gaat zo kwaad worden >~< Misschien .. Een beetje op de witte boord van mijn schoenen geschreven >~< ~ Bart, niet mijn fout ;l |
| reactie 239
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Sum, ga maar gerust, er is niemand die je (wilt) tegenhouden _ Oeiii.. Succes Esmée PS: je hebt n rare vriendin ^^ze vraagt m'n heel levensverhaal precies via sms ^^ |
| reactie 240
|
|
|
ghehe stuur haar de mijne maar door.. heb mn levensverhaal tijdje geleden net helemaal uitgetypt.. heeft me n weekend gekost, maar heb t zwart op wit :p |
| Naar boven | |