Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe oke maarja.. klopt wel hoor.. is net als zn baasje.. net zo gestoord als ik Good night |
| reactie 212
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Leuke hond Remon - Test vergeten op te schrijven .. Test gemaakt zonder te leren, oh gezellig -.- |
| reactie 213
|
|
|
hehe thnx ^^ ligt t aan mij of is het de laatste paar daagjes erg rustig hier? |
| reactie 214
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het is best rustig ja Normal is het zo'n 9 pagina's per dag - Ben nu weer bezig met mijn horror-koffer |
| reactie 215
|
|
|
Is omdat Nathan er niet is ;D - Woh, Joods Paasmaal vandaag. Hele klas zat zowat te flippen over druivensap. "Zo vuil, oh mevrouz martel ons niet !" En btw, plots heel heel erg veel respect voor Nathan en z'n Hebreeuws, het is extreem moeilijk |
| reactie 216
|
|
|
Ben je der nu pas achter dat Herbreeuws moeilijk is? - Die tweede mag wegblijven van mij - Bij een stukje techno van The Browning mijn zus: "Dit is toch geen metal? Waarom luister je dit?" Can someone explain her that I don't listen to metal only?? When I tell her she don't understand -,- |
| reactie 217
|
|
|
tell her you listen to whatever makes you feel something (you like) Herbreeuws is ook ontzettend moeilijk.. ik ben zelf een beetje aan t oefenen met Gaelic tegenwoordig.. kheb t vermoeden dat ik t snel op ga geven.. want blijven hangen doet t niet :/ |
| reactie 218
|
|
|
"Kan je nu serieus horen wat die Mitch gast aan het schreeuwen is?!" "Euhh .. Ja .." - Ja, nu pas door, ik doe niet echt aan talen ofzo xD - Mijn zus bij The Browning; "He, he Esmée, zet Gravedigger nog es op !" *laat horen* "Erg !!" En ook; "King For A Day van BVB is me favo liedje !" 'Ik zou je nu moeten meppen. Het is niet BVB' "Oh nee, ik bedoel BMTH, met Vic en Kellin." 'Laat me gerust, het is PTV. Kleine idioot.' " |
| reactie 219
|
|
|
ghehe jongere broertjes en zusjes.. had dr graag een willen hebben.. mja helaas.. ben zelf de jongste van de 2.. mn zus is zeven jaar ouder dan ik... me was a suprise ^^ whaha |
| reactie 220
|
|
|
Ik wil graag een oudere broer maarjah, is't wat laat voor he xD Vier jaar ouder als me zusje. |
| reactie 221
|
|
|
als je er eentje hebt neem je je woorden wel tetug |
| reactie 222
|
|
|
Tjah. Een jongere zus hebben is ook niet altijd leuk hoor ;-/ |
| reactie 223
|
|
|
nja maybe not.. maar de jongste zijn sucks monkeyballs to.. dus had dr best eentje nog onder gewild.. sowieso ben mn tienerjaren toch al voorbij.. dus de meeste irritaties had ik dan ondertussen wel gehad Emillie Autumn is hier denk ik ook wel bekend? |
| reactie 224
|
|
|
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van haar gehoord :-/ |
| reactie 225
|
|
|
Mijn zus denkt dqt ze ouser is aks mij, dus irritant is ze zeker .. Nu is ze bang gan negers, vlinders en slakken net achter de rug -.- ~ Jake Pitts getekend en best wel tevreden al lijkt 't niet zo op Jake xD Studie, mobiel en verveling bij komt gewoon niet goed |
| Naar boven | |