Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hoi hoi iedereen _ Dik genoemd door iemand op de catechese. Ik zei: 'ja, ge noemde me dik!' en die zei: 'nee, das nie waar!' en ik zeg: 'jawel!' en die zei: 'ma nie in uw gezicht...' en toen was de catechisten heel boos en toen heb ik z'n naam in een hand gezet die me negatief heeft geraakt ^^(jaaaa,, langggg verhaal |
| reactie 197
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Goeiemorgen |
| reactie 198
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
3 uur is idd wel al middag ja... Door gisteren geïnspireerd geraakt om een elektro nummer te maken soundcloud.com/satan666nazareth/greenhouse-hans |
| reactie 199
|
|
|
haha moet toegeven dat 3 uur ook echt wel middag is voor mij ben kapot joh :O |
| reactie 200
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lijm jezelf dan even - Ik val altijd rond half 4, 4 uur in slaap ofsu, muziek is verslavend :$ |
| reactie 201
|
|
|
hehe half 4 is nog wel te doen.. is ook wel ongeveer mijn ''normale'' tijd om te gaan slapen.. |
| reactie 202
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
En eindelijk ben ik thuis. Veels te lang gewandeld wat alleen maar langer leek met zo'n Emma die je continu terugroept - Laatste dat ik ben gaan slapen is vijf uur 's nachts/'s morgens ;s Ik was wakker rond vijf uur 's avonds, dus geen moeite gedaan om op te staan |
| reactie 203
|
|
|
ghehe tja heb ook een hond die van me afhankelijk is.. dus zet standaard mn wekker |
| reactie 204
|
|
|
Wat voor hond heb je als ik vragen mag? |
| reactie 205
|
|
|
Rottweiler reutje |
| reactie 206
|
|
|
Nice Hoe oud is-ie? |
| reactie 207
|
|
|
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/988753_1429422133952797_145640299_n.jpg dat is em nja weet ik niet precies.. zn staart is nog afgehakt terwijl t al niet meer mocht dus is met zn leeftijd gesjoemeld.. vorige eigenaren konden me geen precieze leeftijd geven,.. al dachten hun ongeveer 5.. (maar volgens mij is die jonger dan dat) |
| reactie 208
|
|
|
Lijkt op z'n baasje - Honden zijn altijd swel leuke dieren |
| reactie 209
|
|
|
ghehe hoe weet jij dat ie op zn baasje lijkt? hehe ik verkies honden altijd boven katten |
| reactie 210
|
|
|
Oh zomaar, gokje - Goodnight alvast |
| Naar boven | |