Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Have fun Nath - Morgen misschien Suicide Room kijken |
| reactie 182
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Suicide Room, moet ik afkijken. Zit maar aan 20 minuten :s - Moment dat je moeder je voorstelt om een Barbiepop te ruïneren. "Knip her haar, verf het zwart, maak her BVB achtig, ruïneer die pop." Goed idee |
| reactie 183
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel Misschien wel, misschien niet. Ik verwacht toch 30-40 pagina's Waar gaat Suicide Room over? |
| reactie 184
|
|
|
Paar piercings kunnen ook wel toch? |
| reactie 185
|
|
|
Suicide Room, ik ben het eigenlijk vergeten :$ Patros, yep xD goed idee, ik verpest me zus haar barbies zowieso |
| reactie 186
|
|
|
Of een beetje gekleurd haar - Please, take me to a concert of Queen! (srry Bart, heb er een band mee |
| reactie 187
|
|
|
Patros, dat is juist de grote bedoeling - Komt mijn vader net sorry zeggen dat hij me belachelijk maakte bij mijn grootouders. "Heb je überhaupt nog een linker oog, ik zie het nooit." Ouders .. |
| reactie 188
|
|
|
"Zo zie je mij toch niet?" wat dacht je dan waarom ik mijn haar zo heb? -,- |
| reactie 189
|
|
|
Hij doet het enkel in publiek. Het wordt best vervelend. Zeker als je opa over 'oogproblemen, lui oog, .." begint. Beuh, ben gewoon weggegaan en mijn moeder heeft mijn vader gezegd dat hij erover ging. |
| reactie 190
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
geen lijst? ja maar aaaah net terug uit Winschoten.. even langs de pub geweest.. was niet zo veel te doen eigenlijk.. alleen even weer bijgepraat met goeie kameraad van me.. das dan wel weer nice |
| reactie 191
|
|
|
Lijst van bands die ik wil zien is zo eindeloos lang. Oke, nee, Warped tickets and my dreams can come true. Or Graspop tickets .. Maarre ik ga almaar eens slapen |
| reactie 192
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
wijzig mn bericht van eerder vannacht maar.. wenste iedereen toen weltrusten.. ondertussen 6 uur smorgens.. and im still awake |
| reactie 193
|
|
|
"Zet je wekker eens op voor je grootouders" 'Are you sure or kidding me?' "Doe maar gewoon!" Heaven Shall Burn is afgekeurd door mijn opa, mijn oma kreeg bijna een hartverzakking - Ben vandaag wss niet veel online, proberen.intro You Only Live Once te spelen |
| reactie 194
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vervelend dat jullie ouders zo reageren op jullie stijl... Ik was naar SLAM!FM Kingsday in Alkmaar, het was echt vet. Beste evenement waar ik tot nu toe geweest ben. distilleryimage2.s3.amazonaws.com/b1455ff8cd8511e3bf620002c9d34536_8.jpg |
| reactie 195
|
|
|
"Doe wat je leuk vindt, ik vind alles goed" 'Ik kom vanmiddag wel terug met een tattoo' "Geen denken aan!" -,- - Nice Bart |
| Naar boven | |