Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Echt niet, zoek je eigen Kurt Kan ik die van.jou ff lenen dan? - Jij ook een fijne koningsdag |
| reactie 167
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ik had tot voor kort een 2 meter lange vlag van kurt.. stond die ook nog met Frances Bean op als baby.. was wel awesome |
| reactie 168
|
|
|
Nice Waarom heb je hem niet meer dan? - Frances mag van mij nu ook wel op zo'n formaat vlag ^^ |
| reactie 169
|
|
|
hehe ik heb geen idee hoe ze dr nu uit ziet eigenlijk... zal toch es zoeken nja kheb m verkocht uiteindelijk.. had m nou al zo veel jaar hier hangen.. en nirvana komt eigenlijk zelden meer uit de speakers hier.. dus achja.. ff afwisselen met andere vlaggen enzo.. plus kheb m verkocht aan de pub waar ik wel es kom.. dus elke keer als ik uit ga zie ik m alsnog hangen XD |
| reactie 170
|
|
|
Wat voor andere vlaggen nu? Had hem naar mij gestuurt!!! |
| reactie 171
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zolang Courtney van me muur blijft ben ik blij >~< Patros, je mag me Dave Grohl leerkracht hebben |
| reactie 172
|
|
|
momenteel wat schilderijen dr hangen, 2 vlaggen van system of a down.. poster van keltisch midzomer festival.. en wil van t zomer nog een grote pegen-vlag kopen.. maja is nog even afwachten dus |
| reactie 173
|
|
|
System Of A Down .. Heb ik door me vader leren kennen :') Ik ken wel enkel Chop Suey, maar ik vind het een wijs nummer - Kurt Cobain vlag, 2 Nirvana posters, een BMTH en BVB poster. Plus een Oliver foto :$ |
| reactie 174
|
|
|
Ik hou het bij Kurt ben er net achtergekomen dat ie op 5 april jarig is >_< Ik zou bijna denken dat hij een reïncarnatie is... - BVB poster, Kurt poster (met gitaar), skull poster, Deadmau5 poster, 3D poster |
| reactie 175
|
|
|
ghehe oke nice Tja System blijf ik gaaf vinden.. ze afgelopen jaar nog weer live gezien voor de 2e x.. I could die happy now ^^ |
| reactie 176
|
|
|
Patros, dat is gewoon eng. Dat moet haast wel. -Wat een gelukskind, lijken op Kurt is wel supergaaf natuurlijk xD- System tweede keer live. Ik heb nog geeneens een band live gezien en jij al twee keer. Leeftijd is zo stom >,< |
| reactie 177
|
|
|
ghehe kan je alle bands die ik gezien heb niet eens meer opnoemen.. geloof dak ergens nog wel een lijst moet hebben liggen |
| reactie 178
|
|
|
Ik heb 1 keer een tribute band live gezien, verder nog niets - Waag het niet die lijst hier te plaatsen! >°< |
| reactie 179
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedenavond Ben eens benieuwd, als ik donderdagavond op Praatje Slaan kijk, dan zijn we waarschijnlijk wel pagina 40, denk ik zo |
| reactie 180
|
|
|
Nogmaals veel plezier, Nathan, maar het zal geen 40 worden - Als ik BMTH zie MOET ik gewoon voor aan het podium >~< |
| Naar boven | |