Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heeey, ben er weer Hoe gaat het hier? Nog verhalen om me op te vrolijken? |
| reactie 767
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, ik heb het de hele tijd opgezet ;s Dan is nws minder saai xD - Lisanne, nope, ik weet niets voor je, sorry :-/ Maar het gaat wel goed, samenvattingen zijn klaar |
| reactie 768
|
|
|
Lekker bezig Esmée! |
| reactie 769
|
|
|
Jaah, alleen zodadelijk alles opzeggen om te kijken of ik het ken Maar de helft ervan zijn echt gewoon van die dingen als 'Hoe worden moleculen afgebeeld?' "Wat is een cel" dus niet echt extreem ingewikkeld |
| reactie 770
|
|
|
Nee, Summer, ik denk het niet .. |
| reactie 771
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
In AA en Powerdrink zit geen cafeïne, alleen een extra lading suiker en kleurstof |
| reactie 772
|
|
|
Oke, dus dat bestaat wel Summer :s |
| reactie 773
|
|
|
Over AA gesproken, I wanna see them live!! :'$ |
| reactie 774
|
|
|
Je bent niet de enige Mijn ouders mogen nu al zeker zijn van het moment dat ik oud genoeg ben dat ik naar Vans Warped Tour ga |
| reactie 775
|
|
|
Nu ben jij niet de enige - Vanaf hoe oud mag je er heen dan? |
| reactie 776
|
|
|
Beuh, als je oud genoeg bent zonder ouders het vliegtuig te nemen ofzo misschien .. Maar ik MOET Austin en Oliver OOIT ontmoeten |
| reactie 777
|
|
|
Haha, ik heb medelijden met die emo dan, met iemand als JOU moeten samenwerken, is het nu verdomme genoeg met al je haat aan emo's en 'andere' mensen ja ? ' Ook een emo Btw, die acteur is geweldig, dus zwijg ja, dankje. |
| reactie 778
|
|
|
Oud genoeg om zonder je ouders het vliegtuig te nemen ben je al Esmée! Alleen de overnachting(en) en reis zijn een beetje duur zonder de steun van je ouders |
| reactie 779
|
|
|
Wel, dankzij patros weet ik dat Warped ook in België is, dus gewoon ouders overhalen - Yesss, klaar met NWS voor het eten :S |
| reactie 780
|
|
|
Dat is wel zo easy |
| Naar boven | |