Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Maandag ga ik naar Parijs, moet om kwart voor zeven 's ochtends (!!!) klaar staan -,- |
| reactie 797
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Succes met opstaan o.o - Ik ben deze morgend letterlijk omgevallen van de vermoeidheid -,- Wou mijn mobiel pakken .. En ja dat kwam niet goed -,- |
| reactie 798
|
|
|
Summer, nah, 200. Niet overdrijven he. En ik jou als voorbeeld nemen ? Nooit ik neem mijn eigen beslissen met echte voorbeelden wel - En toen had ze een rare Cobain op papier staan .. Ik kan echt slecht realistisch tekenen .. |
| reactie 799
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Niet zo streng voor jezelf Esmée, het zal heus wel meevallen, niet? |
| reactie 800
|
|
|
Evi, euhmmm ;s Nee, ik weet het niet, ik vind h'm niet goed gelukt :s |
| reactie 801
|
|
|
Een beetje kritisch zijn mag zeker, daar wordt je werk enkel beter van. Maar als je TE streng bent voor jezelf, word je enkel onzeker en dat is nu ook weer niet de bedoeling hé |
| reactie 802
|
|
|
Mijn lerares PO haat me -,- Ik vraag wel aan mijn lerares van academie, Ann is altijd lief en eerlijk - Het gevoel wat je krijgt als je je favoriete shirt in de was moet gooien ;-; Hoe kan ik een examen maken zonder PTV .. |
| reactie 803
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je hebt dat BVB shirt toch nog? |
| reactie 804
|
|
|
Ieder zo zijn geluksbrenger |
| reactie 805
|
|
|
Patros, ik heb een speciale band met en PTV shirt, ik weet niet waarom .. BVB shirt is leuk, maar ben het even heu gedragen, dus morgen Andy shirt ^~^ Doww, ik heb gewoon een AA, SS, BMTH, Nirvana en BFMV shirt nodig .. Evi, wel, ik heb ook een geluksbrenger buiten het shirt Maar natuurlijk wel een link met bands; mijn BMTH Sempiternal ketting en BMTH armbanden :$ |
| reactie 806
|
|
|
Vraag die T-shirts voor je goede rapport? |
| reactie 807
|
|
|
Woow, goed rapport o.o Laten we hopen, ha. Maar dan moet ik eerst shirts vinden En een AA shirt koop ik volgende week al ofzo, ik heb toch een riem nodig van Large, koop ik dat shirt er ook bij :s Okkeey .. misschien ben ik toch een béétje trots op mijn tekening :$ |
| reactie 808
|
|
|
Heb je geen scanner ofzo, ik wil die ook graag zien eigenlijk |
| reactie 809
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als ik Cum Laude slaag betalen mijn ouders m'n vakantie. Weet niet of dat er nog in zit, Duits wordt denk ik geen 8 meer, Nederlands zeker niet, en ik sta maar één 9. Dus dan moeten de examens wel meevallen. |
| reactie 810
|
|
|
Evi, morgen zal ik een foto zetten, ik kan geen foto's uploaden met mijn mobiel ^^ Ik zal proberen, misschien dat het met een beetje geluk toch lukt ^ |
| Naar boven | |