Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben je zo'n vreemde vogel dan? Dat je al je nest opzoekt? Nee, theoretisch xD |
| reactie 17
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Een vroege gekke vogel :p |
| reactie 18
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ugh ik HAAT de ochtend, ben echt liever een avondmens xD |
| reactie 19
|
|
|
Ik haat vroeg opstaan, laat opstaan. Eigenlijk haat ik opstaan in het algemeen :Z |
| reactie 20
|
|
|
Dat is waar, maar ik heb ook gewoon niks met de ochtend blegh |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ooh, ochtenden .. Ik heb een vreselijk ochtendhumeur, de eerste twee lesuren snauw ik iedereen af die iets doms zegt, en als iemand me irriteert in die uren duurt mijn humeur soms tot eerste lesuur namiddag. - Zonet King For A Day helemaal meegzongen alsof ik alleen thuis was, natuurlijk kwam mijn zus binnen van; 'Ik moet leren !' Alsof je erg moet 'leren' in het derde leerjaar -.- maar het was lang geleden, ben blij dat ik nog eens heb 'gezongen' - Ben weer weg, even TV kijken, maar ik kó terug |
| reactie 22
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ik niet, ben zo blij als mijn wekker eindelijk gaat... Maar heb dan ook slaap problemen... Slaaplkkr iedereen! |
| reactie 23
|
|
|
Slaapwel Lisanne ^^ |
| reactie 24
|
|
|
Ik heb ook slaapproblemen Maar hahaha slaap lekker lisan |
| reactie 25
|
|
|
3e jaar is voor mij examenjaar, net als 4e jaar, dus ik moet wel leren -.- |
| reactie 26
|
|
|
bij mij is 4e jaar examenjaar -_- volgend jaar dus Maareeh ik ga even the blacklist kijken misschien tot straks |
| reactie 27
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hebben jullie dan niet ieder jaar examens? Van het 1ste tot het 4de jaar hebben wij voor Kerstmis, Pasen en het einde van het jaar examens en vanaf het 5de enkel voor Kerst en het einde van het jaar |
| reactie 28
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
In Mandy's context gaat het denk ik over de laatste examens, die haar schooltijd afsluiten. Ik zit nu in 6VWO, Lyceum. Nog anderhalve week, daarna heb ik geen lessen meer. Slechts eindexamens. |
| reactie 29
|
|
|
In de 3e beginnen we met tentamens en werkstukken die meetellen voor het examen. In het 4e jaar ook nog werkstukken, tentamens + een eindexamen wergens in april |
| reactie 30
|
|
|
Evi, ja, wij hebben drie keer per jaar examens tot het 5 de, 5 en 6 maar 2 keer. Zal aan België liggen |
| Naar boven | |