Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha Pf, vieuw per dag kunnen me gestolen worden. Gedicht van de dag ooit. 1 keer gehad zover ik weet, dat is goed genoeg |
| reactie 737
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, nog nooit gedicht van de dag gehad, ga ik niet krijgen ook ben ik bang |
| reactie 738
|
|
|
Het kwam onverwacht, je hebt iets van 'jeej' maar dan krijg je de zenuwen van je gedicht de hele tijd te zien (ik toch) |
| reactie 739
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?? |
| reactie 740
|
|
|
Sathya Sai Baba had zich op 24 april 2011 afgemeld van de Aarde. Toen een tijd na zijn dood zijn persoonlijke kamer werd geopend, bleek zich daarin 98 kg goud te bevinden, 307 kg zilver en Indiase roepies ter waarde van 1,79 miljoen Euro. Hij kan het nooit zijn |
| reactie 741
|
|
|
Het ligt waarschijnlijk aan jou want "debatters" is niet eens een woord -,- |
| reactie 742
|
|
|
Mijn neefje in groep 4 heeft al geleerd hoe je enkel of dubbel T moet toepassen, hoe zwakbegaafd van jou |
| reactie 743
|
|
|
Can we slap her please .. |
| reactie 744
|
|
|
Jurgen ? Mijn landgenoot ? Leer duidelijk zijn. En Belgen hebben geen klote accent |
| reactie 745
|
|
|
Spuit je oren dan uit als je hem niet verstaat |
| reactie 746
|
|
|
Jurgen, kleurtje, accent. Bedoel je niet gewoom Jörgen Rayman? |
| reactie 747
|
|
|
Summer .. Ga weg. Stop met mensen treiteren. Zoek een leven. |
| reactie 748
|
|
|
En geef daarna dat leven aan mij, Candy Crush lvl 139 begint mijn levens op te snoepen |
| reactie 749
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als een tatoeage staat deze tijd op mijn pols gemerkt, een stuk huid dat inmiddels gevoelloos is. Met opzet blijf ik steeds daar mijn ernst benadrukken, wetend dat dit litteken voor altijd zal blijven, hopend dat het gerechtvaardigd is, dat deze tijd werkelijk zo diep triest is dat ik over 70 jaar zonder spijt terug kijk op het aandenken wat ik mijzelf heb gegeven. Want als dat niet zo is, als dit litteken slechts de top van de ijsberg is, dan zie ik de toekomst niet rooskleurig in, kan ik beginnen aan mijn rouwkaart. Maar dat zullen we dan wel zien. |
| reactie 750
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Positief in zoverre dat ik nog hoop heb. |
| Naar boven | |