Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 781
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nope, denk het niet .. 'Dat zijn emocore bands en jij ben dertien, weet je nog' Nah, waarschijnlijk gaan ze dat zeggen, maar toch ga ik proberen, misschien geeft moeder toe |
| reactie 782
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er is ook een Europe Tour, oa. In NL en B - Ik ga pas wanneer Esmée mag, dus gaat nog ff duren wss - Je vader moet ook nog toegeven hè? |
| reactie 783
|
|
|
Waarom ga je pas als ik mag O.o Dan kan je waarschijnlijk inderdaad nog lang wachten xD Vader heeft er niks mee te maken - Austin is zooooow perfect :s |
| reactie 784
|
|
|
Omdat ik het niet echt eerlijk vind tegenover een extreem fangirl om eerder te mogen - Iemand toevallig een site waar je horrorartikelen kunt bestellen? |
| reactie 785
|
|
|
Ga toch door, ik ben geen extreem fangirl -,- Oke misschien wel, maar dat is onzin, als je echt op mij wacht is dat gewoon extraam raar - Nope xD |
| reactie 786
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Tja... Met dat soort vragen moet je niet bij mij zijn |
| reactie 787
|
|
|
Het is raar, de meeste Disney liedjes zijn echt wel leuk ,al zijn ze totaal anders xD www.youtube.com/watch?v=6ZOI1yUGPBQ Dat is gewoon het beste Disney liejde ooit |
| reactie 788
|
|
|
Met kop en schouder |
| reactie 789
|
|
|
Do you wanna build a snowman :s Alhoewel, www.youtube.com/watch?v=UFatVn1hP3o is ook best leuk |
| reactie 790
|
|
|
Die tweede is een beetje vreemd qua titel - Esmée, you know I'm crazy |
| reactie 791
|
|
|
Ja, dat ben je inderdaad - Dat is het dus juist, met die titel, Olaf weet niets van wat sneeuw doet in de zomer doww -,- ;D |
| reactie 792
|
|
|
Hahaha... Tja, eigenlijk gewoon alle Disney liedjes xD Patros, hoe was het eigenlijk in Parijs, of heb ik wat gemist ^^ |
| reactie 793
|
|
|
Patros gaat nog naar Parijs, in de vakantie, als ik me niets vergis .. |
| reactie 794
|
|
|
Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd volgens mij ^^ |
| reactie 795
|
|
|
Geeft niet, ik ook niet helemaal hoor, examens plus misschien goed nieuws en echt goed nieuws en mensen gevonden die ook van Frozen houden dus ik ben half ergens weg - Ik heb al iemand die meewilt naar Warped, ik ben zo erg xD |
| Naar boven | |