1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [8]

datum 27-03-14 07:17
reactie 751
Verwijderde gebruiker
Misschien moet je ZELF naar die psychiater gaan, Summer, je bent er ziek in je hoofd,volgens mij
datum 27-03-14 07:44
reactie 752
Patros-Fibros
Lees es 10 pagina's met jouw reacties en je zult ontdekken dat het aantal leugens al in de 100 zit (wat zou het toch leuk zijn als je IQ ook eens boven de 100 zou liggen). Je weet een goede psych zeg je, maar je weet niet eens hoe je het woord schrijft

Op het forum heb je meer stemmingswisselingen dan dat Dali, van Gogh, Rembrandt en Picasso bij elkaar schilderijen hebben (heb medelijden met je man en kinderen)
datum 27-03-14 08:48
reactie 753
Patros-Fibros
Summer, schatje, je zet jezelf al enorm voor schut
datum 27-03-14 11:05
reactie 754
Verwijderde gebruiker
Dan lijkt de eerste examenopzichter gewoon superhard op Dave Grohl o.o
Hij vroeg me waarom ik hem zat aan te staren, 'Omdat .. het spijt me' is geen goed antwoord, begin ik ook nog zonder het te beseffen the Pretender te neuriën, maar gelukkig hoorde hij het niet
En de tweede examenopzichtster zegt tegen me: 'De de groeten van Esmée aan je ouders, ik ben Esmée' dat was dus de vrouw naarwie ik vernoemd ben -,-
En voor de rest ging mijn examens best goed, nog 4 te gaan xD

Summer, hoezo ? Als mijn man pedo was zou ik wel weten wat te doen, in plaats van idioot te gaan doen tegen minderjarigen en eigenlijk zelf ook een pedo zijn
datum 27-03-14 11:14
reactie 755
tamara1997
Summer ik heb een paar tips voor je:
ga bij je man weg als het echt een pedo is
verlaat deze site en bouw een fatsoenlijk leven op voor je kinderen (als je die echt hebt, ik geloof het namelijk niet aangezien het net lijkt of je nog maar tien bent)
datum 27-03-14 11:21
reactie 756
Patros-Fibros
Wij hebben iemand op school rondlopen die net op Kurt Cobain lijkt o_Ô
datum 27-03-14 11:31
reactie 757
Verwijderde gebruiker
Wat een gedoe hier

Over een uur of 20 weer terug in Brugge, ik ga het hier wel missen.
datum 27-03-14 12:50
reactie 758
Verwijderde gebruiker
Wat is het nut van examens -,-
Je haalt punten zodat je door gat. Wow. Laat ons zonder punten doorgaan ofzo :s
Nog vier hoofdstukken
datum 27-03-14 13:17
reactie 759
Patros-Fibros
Als je t nie weet kun je moeilijk over, elk jaar komt het terug -,-
-
Slipknot - People=Shit love the song
datum 27-03-14 13:37
reactie 760
Verwijderde gebruiker
En plots houden twee meisjes die ik ken ook van BVB -,-
'Andy schreeuwt toch niet fel, de rest van je muziek zal ook wel kalm zijn.'
Steek SS in je oren en herhaal dat -,- oke, niet dat SS altijd zo hard is, maar oke ;s

Okay, samenvattingen maken
datum 27-03-14 13:48
reactie 761
Patros-Fibros
Wake up is ook wel een goed nummer van SS
datum 27-03-14 13:58
reactie 762
Verwijderde gebruiker
Something In The Way van Nirvana ook
Maar Endless, Nameless is een van de beste nummers *vind ik* samen met Pennyroyal Tea, Where Did You Sleep Last Night, The Man Who Sold The World, ..
datum 27-03-14 14:19
reactie 763
Patros-Fibros
Nirvana is gewoon een superband
datum 27-03-14 14:44
reactie 764
Verwijderde gebruiker
Al heb ik bij sommige titels echt iets van; Oke dan .. (Rape me, komaan, hoe kom je erop ..) maar Nirvana is inderdaad een superband. Ze hadden nog moeten bestaan
5 april gaat zoooow down zijn voor me
datum 27-03-14 14:59
reactie 765
Patros-Fibros
"Basically, I was trying to write a song that supported women and dealt with the issue of rape. Over the last few years, people have had such a hard time understanding what our message is, what we're trying to convey, that I just decided to be as bold as possible. How hard should I stamp this point? How big should I make the letters? It's not a pretty image. But a woman who is being raped, who is infuriated with the situation... it's like "Go ahead, rape me, just go for it, because you're gonna get it." I'm a firm believer in karma, and that motherfucker is going to get what he deserves, eventually. That man will be caught, he'll go to jail, and he'll be raped. So rape me, do it, get it over with. Because you're gonna get it worse."

~Kurt Cobain over Rape Me
-
Het is wel een lekker nummer vind ik
-
Heb echt zo'n zin in 21 juni
Death en Metal Church life
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [8]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.