Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn meest aantal bekeken gedicht is niet eens door mezelf geschreven -,- Het is een songtekst xD |
| reactie 722
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Meest bekeken heeft bijna 14.000 |
| reactie 723
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Die van mij: 10.021 |
| reactie 724
|
|
|
Ongeveer 11.200 Emma's stats dan, altijd jaloers -,- Haar beste gedicht is ook rond de 14.00-15.000 keer bekeken en ze zit er veels korter op (ze is gewoon goed in dichten :s) |
| reactie 725
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik probeer me weinig aan te trekken van stemmen en views. Als mensen er een negatieve mening op na houden, maar mij niet kunnen vertellen wat ze dan niet goed vonden, heeft het voor mij geen meerwaarde erover na te denken. Sowieso zijn er hier op internet nog mensen die een Bieber tekst over een Hemingway zouden verkiezen. Buiten dat om heb ik een negatieve houding over views en votes omdat ik er zelf weinig heb xd |
| reactie 726
|
|
|
Haha, dat is waar Bart, maar verbaasde me er wel over hoe vaak mijn gedichten zijn bekeken... Had ik niet echt verwacht |
| reactie 727
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whauw mijn meest bekeken is 1.426 Ik kom ook mengverf spelen |
| reactie 728
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Mijn meest bekeken gedicht heeft 'maar' zo'n 4.000 views Anders zou ik de moed om nog te dichten al lang hebben opgegeven |
| reactie 729
|
|
|
Heb ik ook last van, gedichten die naar mijn idee beter zijn dan een ander krijgen negatievere stemmen. Best grappig om te zien hoe smaken verschillen Gezellig Mandy |
| reactie 730
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Mijn hoogste aantal views is 350 trouwens, om nog even te verklaren waar mijn jaloezie vandaan komt. De rest zit bijna allemaal rond de 100. |
| reactie 731
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ach, trek het je niet aan Bart Ik lees je gedichten vaak en vind ze mooi. Een van jouw gedichten zit trouwens tussen mijn favorieten en ik heb er in totaal maar een stuk of 5 staan |
| reactie 732
|
|
|
Ik vergeet altijd om ze als favorieten te markeren... Maar Bart, misschien heb je wel de meest waardevolle views. Geen mensen die op een gedicht klikken en weer door klikken... |
| reactie 733
|
|
|
Het goede van mensen een tweede kans geven; nieuwe vrienden maken :3 Eigenlijk moet ik me schamen, ik heb zovaak positief over haar gedacht, maar ze blijkt toch vriendelijk en leuk. Oke wat wil je, ze houd van piercings en tattoos :s Ik had gezegt dat ik socialer ging worden Sum, om even irritant als jou te zijn; Kan je zwijgen, ik ben niet in de stemming voor je |
| reactie 734
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bart, verstop je! Je lover is weer online - Mijn hoogste per dag is 2491 views, meestal rond de 800 - Nog een schedel in mijn kamer zou mooi staan |
| reactie 735
|
|
|
Onze grote vriendin is er weer |
| Naar boven | |