Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Why?! Je antwoord was te simpel |
| reactie 152
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik haat het leven. Ik word gepest, buitengesloten, en geschrapt van vriendenlijsten. Wat heeft het voor nut. |
| reactie 153
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
You're sick of your life? What would you do? Commit suicide, and then at the last second change your thoughts? Or would you fight for what you have? If I were you, I shall fight. - Ik ben nog nooit geaccepteerd, ik ben altijd verlaten. Ik ben er nog steeds, ik zal ook blijven |
| reactie 154
|
|
|
Alsjeblieft blijf in ieder geval hier! Wil je nog niet laten gaan... Heb al genoeg mensen om me heen verloren, ook meer dan genoeg jonge mensen. En Emma waarom zou jij buitengesloten worden?! Je bent zo'n leuke meid! |
| reactie 155
|
|
|
Je kent me niet int echt. Ik weet niet hoor.. Volgens mensen ben ik een bemoeial en voel ik me altijd aangesproken. Maandag ging ik bij een groepje mensen staan van m'n klas, en ik kan liplezen. Eentje ervan zei: Kom hier weg, emma komt. |
| reactie 156
|
|
|
Sorry, probeer je alleen maar te helpen! Weet je, trek je niets van hen aan doe of ze heel erg vriendelijk zijn, zeg ze gedag, help ze enzovoort. Doe alsof ze je wel accepteren dan zul je zien dat ze vanzelf om zullen slaan... En Patros, ik heb je geaccepteerd, beter 1 goede vriend die altijd voor je klaar staat ver weg dan 100 die je zullen laten vallen als je het moeilijk hebt! |
| reactie 157
|
|
|
Is niks, was niet gemeen bedoeld! |
| reactie 158
|
|
|
Ik hoop alleen maar dat mensen er achter zullen komen dat na regen zonneschijn komt... Ik heb al vaak genoeg in de regen gestaan en altijd is de zon weer gekomen! (Letterlijk en figuurlijk btw) |
| reactie 159
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
laat de zon in je hart Ze schijnt toch voor iedereen Geniet van het leven Want het duurt toch maar even. |
| reactie 160
|
|
|
leuk gedicht en so true! Hoop dat iedereen hier weer van de heerlijke zonnestralen gaat genieten... |
| reactie 161
|
|
|
Inderdaad Btw, dat was een stukje songtekst van "Laat de zon in je hart" van Willy Sommers |
| reactie 162
|
|
|
Vond het al bekend voorkomen! Had hem nog tussen mijn bestanden staan: Een lach, een groet, een blij gezicht, een vogel zwevend naar het licht, oh het lijkt zo gewoon, maar het is toch een wonder... Een kind dat lacht en naar je zwaait, een fietser die de hoek omdraait, oh het lijkt zo gewoon, maar het is toch een wonder... Het leven gaat zo snel voorbij, dat geldt voor jou, maar ook voor mij... Refrein ; Laat de zon in je hart, ze schijnt toch voor iedereen, geniet van het leven, want het duurt toch maar even... Laat de zon in je hart, ze schijnt toch voor iedereen, geniet van het leven, want het duurt toch maar even... Het strand, de zee, de volle maan,de hemel waar de sterren staan, oh het lijkt zo gewoon ,maar het is toch een wonder... En ben je soms niet goed gezind, denk dan aan de glimlach van een kind, ja dat maakt je weer blij, ja dat maakt je weer vrolijk... Het leven gaat zo snel voorbij, dat geldt voor jou, maar ook voor mij.. |
| reactie 163
|
|
|
Klassiekers |
| reactie 164
|
|
|
Sowieso! Net als 'Always look on the bright side of life'. Om gek van te worden soms! www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo&feature=kp |
| reactie 165
|
|
|
Ik heb een fucking lijmstift nodig om mijn papa's verjaardagscadeau te maken en ik vind geen fucking lijmstift!!!!!! Ik word gek!!! |
| Naar boven | |