Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 466
|
|
---|---|
totum Berichten: 20 |
vriend, ik heb je graag je bent zo speciaal maar ik heb nog een vraag in eender welke taal zie je me graag? |
![]() reactie 467
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Graag zou ik het nog eens, Over willen doen. Nog één keer, Die ontmoeting. Nog één keer, Alles herbeleven. Nog één keer, Nadenken. Was ik maar thuisgebleven. |
![]() reactie 468
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Thuisgebleven, was ik maar thuisgebleven. Bij sociale leeftijdgenoten, die geen gitaren breken. Nu ben ik alleen, hij te verlegen een gesprek te beginnen. Het is dat ik niet mocht zeuren en smeken, Om thuis te blijven. |
![]() reactie 469
|
|
Zomaar-Iemand Berichten: 32 |
Blijven is wat ze allemaal zeggen Het is zonde hem te laten gaan Wees blij dat hij van je houdt Neem het ervan, er kan niets misgaan Maar zijn zij het die het niet snappen Dat ik bang ben voor zijn liefde Dat ik bang ben voor mezelf bij hem Of ben ik het die hen niet snapt? |
![]() reactie 470
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Snapt hij het niet, hoe alles is gegaan. Begrijpt hij dan niet, wat zij heeft doorstaan. |
![]() reactie 471
|
|
Doorstaan heb ik, De verleidingen, Om te snijden, Om te springen. Doorgaan deed ik, Al kon ik niet meer. Ik deed het, Speciaal voor jou. |
![]() reactie 472
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jouw tranen vloeien zachtjes in de rivier, Jouw jammerende geluiden overstemmen de wind, Jouw hand is zo zacht als het mos, Jouw wil naar de hel is zo groot als het meer, Jouw dood doet hetzelfde bij mij.. |
![]() reactie 473
|
|
Mijn tranen zullen verdrinken, De wind waait de geluiden weg. Mijn hand in het mos, De andere een mes. Mijn wil naar de Hemel, Groter dan mijn haat. Mijn dood zal een feest worden, Iedereen zal juichen als ik het leven verlaat. |
![]() reactie 474
|
|
Verlaat ons niet, We zullen niet juichen, We zullen huilen, Totdat we onszelf verdrinken, Van hopeloze onmacht.. |
![]() reactie 475
|
|
Valab Berichten: 210 |
onmacht heerst in mijn hart alle ideeën staan klaar voor de start het bonst en bonkt van binnenin en niemand die dat allemaal kan zien het komt niet vaak naar buiten als het gebeurt is het niet te stuiten ik vind het niet altijd oké maar toch ben ik er tevreden mee |
![]() reactie 476
|
|
Meegaan met jou, Naar onbekende bestemmingen, Over onbekende paden, We komen het licht tegen, En laten de duisternis achter.. |
![]() reactie 477
|
|
liezai Berichten: 1164 |
achter ogen zo blauw als de lucht schuilt een verhaal zo donker als een graf |
![]() reactie 478
|
|
Grafkist, Mijn nieuwe thuis. Neem gepaste kleren mee, Alsjeblieft. *wat zwarte humor kan ook wel een keertje* |
![]() reactie 479
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Alsjeblieft, moet je dit nu zeggen ik wil jou nog niet netjes neerleggen niet in je aller mooiste kleren meneer nee wij leggen jou nog niet beneden neer. Wees een beetje positief als het kan want ooit zul jij sterven als een oude man Leef nu nog maar lang gelukkig door want daar gaan wij alle voor! |
![]() reactie 480
|
|
Voor mij hoeft het echt niet meer, Ik kan er niet meer tegen. Alle praatjes en geheimen, Had ik maar gezwegen. Alle woorden en de slagen, Het gekwetst en het geschop. Alle vragen door mijn hoofd, Het mes of toch de strop? Moet ik eigenlijk nog doorgaan? Wat heeft het nog voor zin? Waarom stopt de wereld niet met bestaan? Ik kan niet meer, ik geef op! Genoeg heb ik geleden, Genoeg heb ik gestreden. Genoeg heb ik gemeden, Genoeg heb ik gekregen, Van mijn hele fucking leven. Genoeg heb ik geschreven, Ik ga, Ik geef het op! (fiction) |
Naar boven |