Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 451
|
|
---|---|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Persoon vol haat, Persoon vol liefde, Ik wil geen haat, Ik wil me vrij voelen, Als een vlinder, op een zonnige lentedag.. |
![]() reactie 452
|
|
marill Berichten: 1058 |
op een zonnige lentedag belandde ik op een terras serveerden mij met een lach heerlijke wijn in een glas na het eten van een hapje dronk ik nog een sapje ook koffie ging er nog wel in na dit alles vroeg ik de rekening eenmaal thuis begon ik te rekenen voor dit bedrag wil ik vaker tekenen de wijn zijn ze vergeten te tellen wanneer zal ik weer eens bestellen? |
![]() reactie 453
|
|
Bestel eens een ander meisje, Want deze is al bezet, Ga maar weg, ben je beu, Ben nu voor iemand anders.. (fictie -_-) |
![]() reactie 454
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Anders ben je niet. Je bent toch, Gewoon jezelf? (Nah, gewoon, negeer het -.-) |
![]() reactie 455
|
|
(Was fictie ![]() Jezelf zijn is moeilijk, Als je erbij wilt horen, Het is moeilijk, Om dan gewoon te zijn... |
![]() reactie 456
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zijn lach zal ik nooit meer kunnen zien, Nooit meer zijn vrolijke gezicht. Nooit meer zal ik hem vast kunnen houden, Zijn armen voel ik nooit meer om me heen, Om hem een knuffel te geven. Er was geen tijd voor afscheid, Geen tijd om te reageren. Geen tijd om gedag te zeggen, Voordat hij ging. Geen tijd om te huilen, Geen tijd om tranen te geven. Ik vraag me nog vaak af waarom hij, Waarom moest hem dit gebeuren? Waarom werd hij mij zo vroeg ontnomen? Waarom ben ik nog bezig met rouwen, Als hij niet wilde dat ik dat deed. Ik moet vol proberen te houden, Zonder mijn vriend gaat het leven ook door. Gast, ik mis je, Ik zie je daar |
![]() reactie 457
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Daar stond een heel klein mandje Aan de kant van deze straat Maar toen ik de politie belde Toen was het al te laat In het mandje lag een kindje Erg koud en enorm klein Het kindje had geen dekentje Van wie zou ze dan zijn? Het kindje is weg gedaan Door een die problemen start Maar zal dat diegene boeien Wat heeft zo'n een voor hart? |
![]() reactie 458
|
|
Hart zit vol met wonden, Is gebroken, is kapot. Hart is weggeknepen, Is verminkt, is verrot. Vroeger had ik nog een hart, Maar dat is allang gesloopt. Alles waarvan ik hield is weggevaagd, Alles waar ik ooit voor heb gehoopt. |
![]() reactie 459
|
|
Gehoopt hadden wij er niet op maar helaas het is toch waar Een kindje door ons verwekt wat een ellende het voelt zo zwaar Nee onze wens was het nog niet we waren vergeten om iets in te nemen Totaal dus niet de bedoeling maar dat ene pilletje, zorgt voor veel problemen. Maar wij houden niet van moorden dus abortus of iets van al die anderen Dat nooit maar dan ook nooit dan laat ik ons leven nog liever veranderen Nee tuurlijk zijn we heus teleurgestelt en tuurlijk doet het ons nu pijn Maar als we ons aan ons woord houden kan het later nog wel een prachtig wonder zijn! *fictief* |
![]() reactie 460
|
|
Zijn ze gek geworden? Zijn ze op hun kop gevallen? Durven ze nog te verschijnen? |
![]() reactie 461
|
|
Ver schijnen de lichten Voor me uit, Maar ik zie niets Dan mijn tranen. |
![]() reactie 462
|
|
Tranen van verdriet, Zijn zout, Maar tranen van geluk, Zijn van puur goud!! |
![]() reactie 463
|
|
Goud van lief Goud van waarde Goud van rijkdom Goud van aarde Goud van houden Goud van trouw Goud van liefde Goud voor jouw |
![]() reactie 464
|
|
Jouw handen in de mijne, Mijn ogen kijken je aan, Ik laatbje gaan, Sorry, dit werkt niet... |
![]() reactie 465
|
|
Niet omdat ik je niet mocht, niet omdat ik je niet lief vond niet omdat ik niet om je gaf niet omdat ik niet van je hielt ondanks alles Niet door de contacten wel door de afstand wel door de kosten ook door de reis uren maar vooral door de andere interesse Nee, dit werkte nooit. hierdoor verbrak onze relatie omdat ik uiteindelijk van een ander hielt en dat is mijn vriend. |
Naar boven |