Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 436
|
|
---|---|
Babsje Berichten: 79 |
Koesteren we haat en daarmee een kans arm leven. Of koesteren we liefde en kunnen we mensen vergeven. Pas als je kan vergeven ben je tot liefhebben in staat. Koester liefde en vriendschap en verban daarmee de haat. |
![]() reactie 437
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haat ik jullie? Nee. Haat ik Esmée? Nee. Haat ik mezelf? Check. |
![]() reactie 438
|
|
Valab Berichten: 210 |
check dit check dat Wat is die shit ik ben plat |
![]() reactie 439
|
|
Plat en niet dik, Het tegenovergestelde, Ben ik.. Ik wil niet dik zijn, Ik wil dun wezen, Ik wil niet uitgelachen worden, En dagenlang vrezen.. |
![]() reactie 440
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
vrezen voor de dag dat je zegt dat je gaat dat je mij voor altijd alleen laat vrezen voor het moment dat je me verteld dat je niet meer van me houd dat hier ons leven samen voorgoed ophoudt... |
![]() reactie 441
|
|
Ophouden met dat gezaag, Ik doe het op mijn manier, Ik leer het zo, En niet anders.. Ik ben het beu dat gezaag, Mama, papa, zussen.. Zelfs de kat is tegen me.. |
![]() reactie 442
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tegen me werd gezegd, Dat ik hem zou verliezen. Ik kan niet meer... |
![]() reactie 443
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Meer dan eens heb ik het punt bereikt dat alles even te veel is. Dat ik je mening niet wil horen zelf je stem mij irriteert en ik gek word van je bemoeienis. Meer dan eens bereikt mij de gedachte dat ik mijn eigen weg moet gaan. Dat ik los van jou zoals ik zelf ben in het leven zou willen staan. |
![]() reactie 444
|
|
Sta aan de rand, Kijk op je neer. Geen touw, geen mes, Geen pil, geen geweer. Simpel van de flat springen, Hopend op een vrachtwagen, Die mij overrijdt. Ga niet janken, Voor wat jij hebt aangericht. Het is voorbij, Het is tijd. |
![]() reactie 445
|
|
tijd om te gaan tijd om te staan tijd om te geven tijd om te nemen tijd zat tijd is glad tijd is daar tijd is klaar |
![]() reactie 446
|
|
Klaar met alles, Klaar met leven, Klaar met geven, En klaar met nemen.. |
![]() reactie 447
|
|
Nemen doe ik het leven, Maar nooit serieus. Waarom zou ik? Ik kom er toch niet levend uit. Als de zon begint te schijnen, En de lucht is helder blauw. Dan lig ik daar te denken, Te denken aan alleen maar jou. Ik lig dan stil te denken, Aan alle nare momenten, Aan de zware tijden, Toen jij niet bij me was. Ik had alle hoop al opgegeven, Door de moordenaar die in me sloop. Ik dacht 'ik eenzaam zal eenzaam sterven, Zonder liefde, zonder hoop. Mijn leven begon weer zin te krijgen, Toen ik zag dat je bij me stond. Je zei me dat ik genezen was, Dat de kuur was afgerond. Na een jaar eindelijk naar huis, Na een jaar vechten voor mijn leven. Na een jaar vol tegenslagen, Waarin ik meer dan alles heb gegeven, Alleen maar om bij jou te zijn. |
![]() reactie 448
|
|
Ulrike1991 Berichten: 1 |
zijn bij jou is waar ik van hou de fonkels in je ogen en de deukjes in je kaken is hetgeen wat mij kan raken verliefd op een jongen dat niemand kent maar diep van binnen zit er een vent verschuild achter alle onzekerheid opgedaan door de tijd opgedaan door het leven en het vertrouwen in de mensen opgegeven |
![]() reactie 449
|
|
Opgegeven heb ik, De hoop, Die niemand bezat.. |
![]() reactie 450
|
|
bezat ze hem niet? vroeger wel. werd ze rood als een biet? dan was het geen spel. ze loog niet voor haar bestwil. dat doet ze normaal gewoon. en dan viel ze ineens stil dat is haar kleine persoon |
Naar boven |