Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 376
|
|
---|---|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Armbanden horen op je arm, Niet de littekens, Die je maakt, Door de leugens, Van anderen. |
![]() reactie 377
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Anderen mogen zeggen wat ze willen, Maar ik zit een forumbericht hoger ![]() |
![]() reactie 378
|
|
Hoger de muur bouwen Die je hart beschermt Is gevaarlijk. Als iemand hem Kapot wil krijgen Valt hij veel harder. |
![]() reactie 379
|
|
Harder dan verwacht, Sprak je tegen mij, Je hebt mijn zus, wees lief, Je bent altijd blij, Ga m nu niet uitschelden. |
![]() reactie 380
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Uitschelden doe ik niet, Ik hou me rustig, voor 1 keer.. |
![]() reactie 381
|
|
Keer op keer, Dag na dag, Word me gezegd hoe raar ik ben, En dat niemand me mag. |
![]() reactie 382
|
|
Zomaar-Iemand Berichten: 32 |
mag ik jou zeggen wat ik niet durf wil jij naar me luisteren ik ben zo bang zou jij willen zeggen dat het oké is en beloof jij niet gelogen te hebben dat je ook van mij houdt |
![]() reactie 383
|
|
mairevdberg Berichten: 28 |
houdt je niet meer van mij is het afgelopen? ik snap je niet helemaal wees even duidelijk dat maakt alles toch echt een stukje makkelijker |
![]() reactie 384
|
|
Zomaar-Iemand Berichten: 32 |
makkelijker is de weg van nooit bewandelen niets nieuws aangaan makkelijker is stoppen niet beter proberen te zijn dan de ervarenen makkelijker is wegkijken van het aantal gedichten van de schrijvers hier dan mijn magere 20 te zien afsteken |
![]() reactie 385
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Magere 20 te zien afsteken De kilo's zo laag het is geen goed teken Maar de spiegel haar grootste bedrog Die laat het zien dus dan klopt het toch? Nee, nee nog eens nee haar botten zo zichtbaar Het is zo dun en ongezond en zij voelt zichzelf zo zwaar Maar waarom zou ze het zien het is dodelijk zei mn ma Maar wat kunnen we tegen die ziekte tegen de eetstoornis anorexia |
![]() reactie 386
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Anorexia zo schijnhijlig, kruipt het in je gedachten, nergens anders aan denken, ze is mijn vriendin. |
![]() reactie 387
|
|
marill Berichten: 1058 |
mijn vriendin onafscheidelijk verbonden de tijd heeft ons ontbonden omdat ze heenging naar een hoger gelegen land niemand verbreekt onze band |
![]() reactie 388
|
|
Bands ben ik verslaafd aan, Ooit zal ik ze in de Hemel, Ontmoeten. |
![]() reactie 389
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ontmoeten deden wij elkaar dat was op een zonnige dag Het was alsof het licht ervoor zorgde dat het tussen ons enige verbinding zag Op die mooie zomerse plek hebben wij elkaar toen ontmoet De tijd leek even stil te staan en het voelde vreselijk goed En dat doet het nog steeds wij houden van elkaar de woorden ''ik hou van jou'' zijn daarom ook waar! |
![]() reactie 390
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Waar ben je als ik wil schuilen. wanneer ik een schouder zoek om op uit te huilen. Waar ben je als het wat minder gaat. wanneer ik iemand nodig heb die naast mij staat. |
Naar boven |