Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 346
|
|
---|---|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Goed is de grunge nu wel, Maar met Kurt Cobain Was de grunge fantastisch. (R.I.P Kurt ![]() |
![]() reactie 347
|
|
marill Berichten: 1058 |
fantastisch is deze morgen die de zon kwam bezorgen het lente gevoel maakt me dartel zegt de kever tegen de kwartel doch de kwartel schudde zijn hoofd het geluid had hem verdoofd de kever zoekend naar een ander maatje kroop maar weer in het gaatje |
![]() reactie 348
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
gaatje hier gaatje daar wij zijn er voor elkaar |
![]() reactie 349
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Elkaar liefhebben, Elkaar troosten, Dat is een teken van vriendschap.. |
![]() reactie 350
|
|
marill Berichten: 1058 |
vriendschap is niet te beschrijven een vriend die bij me wil blijven als ik in de goot beland mij toereikt zijn hand zonder enkel verwijt mijn hart verblijdt een vriend zo speciaal die luistert naar mijn verhaal |
![]() reactie 351
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Patros, ![]() Verhaal van een man die eigenlijk een engel was, Hij had de blauwe ogen en het blond haar, Maar hij keerde weer naar de Hemel, Raakte altijd een gevoelige snaar, Met zijn muziek. Verhaal van een man die eigenlijk een engel was, "Engelen kunnen vallen, maar sterven nooit" Rust in vrede, Je mensenleven omgegooid, Om weer een engel te zijn. |
![]() reactie 352
|
|
Om weer een engel te zijn, Moet je verlaten, Wat je ooit lief had. Accepteer zijn rust, Hou van de engel, Weet dat hij over jou waakt. |
![]() reactie 353
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Waakt het onweer over de zon? Waakt de hond over de kat? Waakt de vrede over de oorlog? Waak jij over mij? Of ik over jou? |
![]() reactie 354
|
|
Jou en mij, Het past niet meer samen, Jij BVB, ik M&S.. Nee, afstand alsjeblieft.. |
![]() reactie 355
|
|
Jouw mooie ogen, Ik wil ze zien. Jouw zachte lippen, Ik wil ze voelen. Jouw mooie lach, Ik wil hem zien stralen, Als je bij me bent. |
![]() reactie 356
|
|
Bent van looy, Geweldige zanger, Integenstelling tot anderen.. |
![]() reactie 357
|
|
Anderen zingen anders, Anderen zingen zoals ik het mooi vind. En ik weet serieus dat sommige het haten, Word aangesproken met 'hardrock kind'. Maar ik hou van mijn muziek. |
![]() reactie 358
|
|
Muziek is vreemd, Anderen vinden Bent slecht, En andere zangers goed. Beledig niet zo snel alsjeblieft, Voor ik iemand in de Hemel groet. |
![]() reactie 359
|
|
Groet je voor de laatste maal, Een afscheidsgroet, zonder lach of traan. Stom dat het zo is afgelopen, maar het zij zo. Het is gedaan. |
![]() reactie 360
|
|
Gedaan met ruzie, Gedaan met verdriet, Gedaan met dit gevaar. Houden jullie van ons? Hou dan van elkaar. |
Naar boven |