Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 316
|
|
---|---|
weeteennaam Berichten: 232 |
tijd heelt wonden maar geen zonden of wel gaat dat dan snel |
![]() reactie 317
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Snel of niet, Je blijft slim, ook al zijn je reacties mega traag, toch blijf je een slimme gast ![]() (Geen inspiratie) |
![]() reactie 318
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Gast van de Duivel, Drank en bloed, Gast van de Duivel, Dan doe je nooit goed, Gast van de Duivel, Ga daar weg, Gast van de Duivel, Te laat, eeuwig pech .. (Niets, ja .. Vaag) |
![]() reactie 319
|
|
Pech voor jou, Net hetgeen wat je had verdiend, Of net niet.. Engel of Duivel? Ben je nog goed bij je hoofd? Ben je net zo slecht, Als je eruit ziet? |
![]() reactie 320
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Ziet men alleen dat wat het oog waarneemt? Fysiek Met het blote oog Of is er meer te zien Wat men ziende meent. Zwevend Ver en hoog. |
![]() reactie 321
|
|
marill Berichten: 1058 |
hoog is buiten bereik met mijn hand hoog in de atmosfeer luister ik met mijn verstand stevig op de grond met beide voeten laat ik mijn verstand spreken zodat ik jou kan ontmoeten |
![]() reactie 322
|
|
Hope-Faith14 Berichten: 15 |
ontmoet ik hier dan de dood moet ik hier dan bezwijken moet ik op deze manier de dood in de ogen kijken is dit het einde van het alles van het mij is mijn leven dan voor altijd voorbij zal ik nu voor altijd zwijgen voor het laatst mijn ogen dicht dan lach ik nu nog eenmaal en dan dooft voor mij het licht |
![]() reactie 323
|
|
marill Berichten: 1058 |
het licht verandert het is niet helder wit het licht naar het scheen verdween duister nam bezit schoof het licht aan de kant naar het scheen verdween mijn dichtende hand |
![]() reactie 324
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Hand in hand met mijn schaduw samen wandelen langs de zee. Stap voor stap als een éénheid loop je kilometers met mij mee. |
![]() reactie 325
|
|
Meegaan met jou? Ben je gek? Je bent walgelijk, Een kwelling, Een gat in je leven.. Nooit, maar ook nooit.. Geloof me, Nee, laat me maar.. |
![]() reactie 326
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Maar wat als ik dit zei Of zus of zo Was het dan anders geweest? Zou het heden Mijn verleden toekomst Dan anders zijn? Ja Nee Nee Ja Geen idee |
![]() reactie 327
|
|
Ideeën vol fantasie, Ik ben leeg, Ik heb geen inspiratie.. Dan maar over katten, Ik hou van ze maar ze bijten, Kun je dat vatten? |
![]() reactie 328
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vatten voor de handen, Aan vaten of bakken. Heb het niet nodig, Te lui om te pakken. |
![]() reactie 329
|
|
Pakken we de kans? Gaan we ervoor? Kom, Laten we gokken op dat antwoord, Dan krijgen we maar een 0.. |
![]() reactie 330
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
0 Aantal seconden Waarop mijn toekomst Werd weggegooid zonder mededogen Uitzichtloos |
Naar boven |