Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 286
|
|
---|---|
DJolien Berichten: 772 |
Lieve vrienden Blijft u eventjes zitten en drinkt u een kopje mee Dan zal ik u vertellen over mijn vakantie aan zee Heel veel jaar geleden waren wij daar ook geweest Als pubers op het strand op dat zomerse feest Kun jij je het nog herinneren hoe wij daar samen zaten Ik was hier pas geleden weer en zag er pubers praten Die camping aan het strand heel geweldig was het leven Dat was een top locatie en dat is het nog altijd gebleven |
![]() reactie 287
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Gebleven is de herinnering. Warm Zoet Verlangend naar toen. Jou gezicht zie ik voor me Lachend Stralend Ik proef nog je zoen. Gebleven is de herinnering. Verleden Geweest Het is voorbij Wat rest is de toekomst. Hoop Verlangen Liefde voor mij. |
![]() reactie 288
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mij en jij, Het rijmt, En het past... |
![]() reactie 289
|
|
Past het, jij en mij Twee individuen samen bij elkaar Past het wij Samensmeltend een paar Past het samen Twee culturen hand in hand Past het jij en ik Samen hier in Nederland |
![]() reactie 290
|
|
marill Berichten: 1058 |
Nederland zo klein schaatsen kun je hier fijn als het maar vriezen wil loop ik nu buiten dan hoor ik de vogels fluiten aan de plassen blijft het stil vlug reed ik naar huis gezeten voor de buis zag ik nog net de laatste ritten hoe onze helden zich haastten strijdend op het ijs goud, zilver en brons is nu hun prijs |
![]() reactie 291
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Prijs niemand de Hemel in, Kan iets ergs gebeuren, Wees voorzichtig. Ik verlaat jullie, Zal morgen beter schrijven, Of misschien niet. |
![]() reactie 292
|
|
Niet alles wat je ziet is zo als het lijkt. Niet alles wat je hoort blijkt echt zo te zijn. |
![]() reactie 293
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Blijkt het echt zo te zijn, Alsjeblieft niet, Ik kan het niet aan, als je ons verlaat, Als niemand je ooit weerziet, Dat kan ik niet aan .. (Jwz ..) |
![]() reactie 294
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Aanwezig is mijn ziel Allang niet meer, Mijn vrolijke lach Verbergt mijn tranen Die niemand ziet. Ik wil wel gaan, Maar jullie zullen Me missen. Ik wil wel gaan, Maar ik kan het Gewoon niet. |
![]() reactie 295
|
|
marill Berichten: 1058 |
gewoon niet gaan is mijn advies jouw verlies kan ik niet aan dragen wil ik je smart met mijn ziel en mijn hart |
![]() reactie 296
|
|
Hart en ziel heb jij vertrapt. Zoveel pijn... Zoveel verdriet... en waarom? Ooit was er een tijd jij hield van mij. Zoveel liefde... Zoveel vreugde toen het allemaal begon. Wat mij nu rest zijn vele scherven. Geen geliefde... Geen maatje... weer alleen. Een toekomst zonder perspectief Geen weg... Geen houvast... waar ga ik heen? |
![]() reactie 297
|
|
josiawinkeler Berichten: 2 |
Waar nu heen? Waarom geen? Vragen zijn obstakels je liefhebbers de takels. dus heb ze lief, wees geen hartendief. Harten stelen doen ze bij velen En nu mag de volgende mailen... |
![]() reactie 298
|
|
jazz90 Berichten: 1 |
Mailen deden wij iedere dag, vanaf het begin onze eerste lach. Toen moest ik wachten. Een dag werd een week een week een maand een maand een jaar. En plotseling.. hield je meer van haar. Uit het oog uit het hart hoor ik mensen nog zo zeggen. Je nam niet eens de tijd om het uit te leggen. Je weet zeker dat je dit kiest? jij verliest.. |
![]() reactie 299
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Jij verliest alles wat je lief had maar dat maakt je nu niet uit want jij bewandeld een eenzaam pad met krassen op je huid. jij verliest mij en ik verlies jou jij bent niet te stoppen snap je dan niet dat ik van je hou? |
![]() reactie 300
|
|
depri Berichten: 26 |
Ik weet al precies wat je aan het doen bent. Een lelijk gedicht rijmen voor je nieuwste H vlam. 'Lieve valentijn kon ik maar bij je zijn. Je ogen zo mooi, het aanrecht blinkend schoon. Je blanke voetjes gemurwt in evenzo muiltjes. Je plukt paardenbloemen in de paardenwei. Naast je wijngaard een druivenplantsoen. Was je maar hier. Dan was je mijn valentijn tenminste bij mij' |
Naar boven |