Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 181
|
|
---|---|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Goed is het wel, Maar kun je dan ook, Tegen die bedwelmende stank? |
![]() reactie 182
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
stank voor dank is toch ook dank? |
![]() reactie 183
|
|
Valab Berichten: 210 |
dank voor wat? voor de oorlogen op de wereld? nee nee nee voor de hongersnood overal? nee ook niet voor de dorst dan? geen goed idee hmm... voor de oneerlijkheid? ik vind geen goeie reden aha voor het leven die ik kreeg |
![]() reactie 184
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Kreeg van jou "Het leven" Een naam. Daarna weggegeven. |
![]() reactie 185
|
|
Weggegeven liefde, Nooi teruggekregen. Wat heb ik misdaan? |
![]() reactie 186
|
|
marill Berichten: 1058 |
mis Daan! het is niet gedaan als het ene staakt wordt er een begin gemaakt houdt vol en ga er tegenaan |
![]() reactie 187
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Houdt vol en ga er tegenaan Om voor mijn rijbewijs te gaan Al vele lessen heb ik gereden Alle tijd ervoor gestreden Nog geen recht ookal dat ik kan Ik mag niet rijden zonder zo'n man Die mij zo goed mogelijk les aanbied Maar nee ik heb mijn rijbewijs nog niet Mijn tijd voor een examen is nog niet gekomen Maar ik kijk er wel naar uit en kan er wel van dromen Hopelijk slaag ik de eerste keer Want dan kan ik rijden waar ik wil zonder die meneer! |
![]() reactie 188
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Meneer Latje, Ooit van gehoord? Hij woont in een donkere kamer, Vol met puntige dingen, En hij ziet weer licht, Als je de rits opent.. |
![]() reactie 189
|
|
Valab Berichten: 210 |
opent hij de deur? nee ik zit hier nog altijd ruik ik die geur nee nog altijd zit ik vast zie ik daar een scheur nee alleen maar fantasie zonder kleur zonder leven zit ik vast en ga ik door met beven |
![]() reactie 190
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Beven in de donkere hoeken van het plein, Angstig rondlopen in het gebouw, Waar zijn ze gebleven? Zoeken ze naar jou ? Gemeden door angst, Beschouwd te worden als vriend, Is hij helemaal eenzaam vermoord, En hij had het echt niet verdiend. Stop pesten. |
![]() reactie 191
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Pesten... Nee ik wil het niet Ja het gebeurd wel Nee ik snap het niet Ja het blijft doorgaan Treiteren... Nee ik begrijp het niet Ja elke dag hoor je het Nee ik wil er niet aan mee doen Ja ik krijg er veel van mee Maar nee, ik wil niet pesten Niet treiteren, geen ruzie.. |
![]() reactie 192
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ruzie dat zoek jij Met je wij je ging gewoon met lise ik heb je wel in de smiezen |
![]() reactie 193
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Smiezende mensen, Ze houden iedereen in de gaten, Ze zijn zo vervelend, Met hun pokerface.. |
![]() reactie 194
|
|
Pokerface zet ik op, Ik verraadt niets, Van mijn ondraaglijke pijn. |
![]() reactie 195
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Pijn dat is zeker niet fijn toch heeft iedereen het een keer ook al doet het zeer |
Naar boven |