Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 211
|
|
---|---|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Afgemat door het huilen, Het lachen met pijn in mijn hart. Afgemat door het blij zijn, Het vrolijk zijn wat ik niet ben, Het acteren van wat ik nooit ben geweest. Kapot van al dat verdriet, Zware lasten die het mij gaf. Kapot van al dat gepest, Stilhopend op een eigen graf, Het pessimistische slachtoffer zijn. |
![]() reactie 212
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Zijn jullie al onderweg Naar dromeland Ik helaas nog niet Want ik ben klaar wakker Morgen moet ik weer werken Of beter gezegd vandaag Afgelopen dag was ik vrij Heerlijk uitgeslapen Daarom kan ik de slaap niet vatten Maar het moet wel goed komen Veel succes iedereen alvast En een goede nacht allemaal |
![]() reactie 213
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Allemaal leugenaars, Ze hebben me gebruikt, Gebruikt als hun marionet.. Klusjes heb ik gedaan, Ik ben hun dienaar geweest, Dat ik het niet doorhad.. Ik ben uitgescholden, Bedrogen en belogen, Ik ben niets meer waard.. Ik ben een nietsnut.. |
![]() reactie 214
|
|
gedichten85 Berichten: 23 |
Nietsnut , dat ben jij. Een loser, zonder leven, ben jij. Een nobody op heel deze planeet. Jouw woorden hebben me zo bezeerd. |
![]() reactie 215
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Bezeerd door woorden van mensen om mij heen. Oordelend en keurend wat zijn velen toch gemeen. Niet wetend wat er gaande is maar wel een oordeel geven. Over mij praten en roddelen en vertellen hoe ik moet leven. |
![]() reactie 216
|
|
Leven, Wat is leven? Wat betekent het? Leeft het eigenlijk wel? Dood, Wat is dood? Wat betekent het? Is dood zijn een vorm van leven? Niets, Wat is niets? Wat betekent het? Is niets echt niets of ook iets? Droom, Wat is droom? Wat betekent het? Echte beelden vol fantasie? (idk, gwn) |
![]() reactie 217
|
|
marill Berichten: 1058 |
beelden vol fantasie drommen mijn brein binnen fantaseren over fantasie waar ik me op kan bezinnen want de waanzinnige werkelijkheid wil ik op dit moment kwijt |
![]() reactie 218
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
kwijt zijn velen de weg naar geluk langzaam aan brandt hun leven op het leven is voor hen een soap zij vragen zich af: voor wie zijn toch die goede tijden?.... |
![]() reactie 219
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Goede tijden, dat is niet iedereen gegeven, Ik heb alleen maar slechte tijden, Ik krijg ook geen tijd, om de fouten in mijn leven, Goed te maken.. |
![]() reactie 220
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Goed te maken heb ik zoveel of toch juist niet Want ik kan niet goed met sommige overweg Maar wees eerlijk ligt dat wel allemaal aan mij? Zoiets gebeurd niet zomaar het heeft vaak een oorzaak Een voorbeeldje, karakter of een andere, pesten Want zoiets staat me niet aan ik ben misschien eigenwijs Maar ik geef ook toe dat ik liever alleen rondhang Dan dat ik met mensen omgaan die een bepaalde manier van doen hebben Die totaal niet bij mij past lijkt mij en daarbij wie mij in het verleden heeft gekwetst Daar ga en kan ik niets aan veranderen die mensen ga ik niet vol vertrouwen En daar ga ik niet graag mee om weet je wat de reden is? Ik vind het allemaal zo krom afgerekend worden op een ding Je hebt niet veel contact en dat is wel belangrijk Ja en de reden valt te zeggen ik heb te veel gehoord Gevoelt of mee gemaakt of het karakter past niet bij mij Geef toe alsjeblieft dan plaats je je toch op de achtergrond... |
![]() reactie 221
|
|
Achtergrond, geaardheid, Godsdienst. Maakt het uit? Iedereen is een mens. Accepteer het, Dat je hetzelfde bent, Als iemand die je niet mag. |
![]() reactie 222
|
|
mag ik aan jou vragen om mijn rugzak te dragen al is het alleen vandaag morgen draag ik weer mijn zorgen misschien wel heel graag |
![]() reactie 223
|
|
Valab Berichten: 210 |
graag een beetje aandacht. dat zegt de leerkracht altijd geef dan wat interessantere lessen dromen is een wereld en zij maakt die kapot |
![]() reactie 224
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Kapot ga ik hier, Leunend tegen de muur, Op school, in de warmte, Wachtend op het vijfde uur, De wind waait binnen, En iedereen is moe. (wachten op les, nachtmerrie) |
![]() reactie 225
|
|
moe ben ik van dat wachten op die nachtmerries met hun glanzende vachten hun manen wapperend door het donkere landschap lessen over Sterrenkunde of is het wiskunde och ja, zie het als een grap |
Naar boven |