Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 151
|
|
---|---|
Valab Berichten: 210 |
op en neer ging ik weer in de lift met een stift we waren slecht ik was je knecht ik gaf het op dit is geen mop ik had er genoeg van dit was geen goed plan je gebruikte me en die andere ook ze ik was gevlucht met in mijn gezicht de boslucht je kwam achter me aan ik liet een traan gelukkig zag je het niet einde van het lied je sloeg me en ik terug je was dood ik voelde me kloot het was mijn schuld ik zal jij zult sterven of gestorven zijn |
![]() reactie 152
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zijn de planeten echt? Of zijn het maar fabels? Zijn de sterren familieleden? Of is het aangesloten met verlichting kabels? Nu, ze kunnen niet zo maar licht geven, Ik geloof er niet in, Nooit zullen we hetzelfde beleven.. (Sorry voor dit rampzalig slecht gedicht -,- geen inspiratie) |
![]() reactie 153
|
|
gedichten85 Berichten: 23 |
Beleven zullen we veel. Een mooie nacht, veel liefde en veel kracht. Altijd zal ik je blijven graag zien. Jij bent de ware, je bent een tien op tien |
![]() reactie 154
|
|
marill Berichten: 1058 |
tien dagen oud o nee ik zeg het fout tien dagen jong en hij zong zijn prachtigste lied sta even stil al is het kil maar luister in het half duister tussen het riet speelt hij fluit tussen het kuit laat hij zijn gezang horen tussen het koren o, zie je hem niet het is ook een wonder die kleine opdonder met zijn speciale zang soms kort, soms lang ijsvogeltje, zing je lied |
![]() reactie 155
|
|
Liedjes en felicitaties, Mijn verjaardag ![]() Cadeaus en slagroomtaarten, Veel plezier en kidibul.. |
![]() reactie 156
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Kidi Bul Een persoon op aard Niet ik, niet mijn zusje Nee, Kidi Bul ken ik niet Maar mijn zusje wel Vandaag is ze jarig Alweer zestien jaar Hoe snel de tijd gaat Het is niet te volgen Maar ondanks dat we soms Een beetje ruzie hebben Ik hou wel van je Echt waar Ik zal niet weten hoe ik zonder je moet Nee dat nooit Van harte gefeliciteerd Roos! |
![]() reactie 157
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roos staat eenzaam wiegend, In de warme bries, En toch is het haar, Waarvoor ik kies, Want eenzaam is anders, En anders is speciaal, En jij bent dat, echt, Vijfhonderdste keer dat ik het herhaal .. Ik hou van jou, Als een zus .. |
![]() reactie 158
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Zus, broer Het boeit met geen moer Als ze maar niet irritant doen Dan krijgen ze gewoon een zoen |
![]() reactie 159
|
|
Zoen of knuffel, Luchtkus hier en daar, Het duurt maar 1 seconde om het te doen, Het is een mooi gebaar! |
![]() reactie 160
|
|
een mooi gebaar zomaar speciaal voor jou omdat ik van je hou |
![]() reactie 161
|
|
Hou ik van jou Nee natuurlijk niet Ik lach me blauw |
![]() reactie 162
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Blauwe vlekken danste, Om haar ogen heen, Verergerd door iedere klap, Een voor een, Rode schrammen op haar lichaam, Littekens overal, haat en bloed, Help haar, Want zo komt het niet goed .. |
![]() reactie 163
|
|
blauw is de lucht de wind zucht zacht door de takken die lichtelijk doorzakken door de eerste spreeuw die wacht op de sneeuw |
![]() reactie 164
|
|
Sneeuw is koud Zout is zout Vervelen is saai Lawaai is lawaai |
![]() reactie 165
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lawaai, stilte, Slapeloze nachten. Lawaai in mijn gedachten. |
Naar boven |