Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 121
|
|
---|---|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Couveuse in het ziekenhuis, Tragische gebeurtenis, Eentje heeft het niet overleefd.. |
![]() reactie 122
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Overleefd heb ik het, Was ik maar dood, Voordat ik werd geboren. |
![]() reactie 123
|
|
Geboren worden is een gave, Een gave die iedereen bezit, Maar sommigen zijn niet al te goed, Of je word levend geboren, of juist niet.. |
![]() reactie 124
|
|
gedichten85 Berichten: 23 |
Niet opgeven, dat is de sleutel naar leven. |
![]() reactie 125
|
|
Leven doe ik graag, Als ik tenminste mezelf kan zijn, Wie niet durft, Leeft nooit te nimmer.. |
![]() reactie 126
|
|
Nimmer wil ik jouw nog zien. Je hebt me pijn gedaan, dit is niet wat ik verdien. Zo lang was ik bij jouw en we hadden zo leuke dingen gedaan. Nu zeg je dat ik een hoer ben en dat ik in de schipperstraat moet gaan staan. |
![]() reactie 127
|
|
Staan doen die mensen al lang, Alleen, en verzopen op het kerkhof, Maar binnenkort, zullen ze blij zijn, Dan kunnen ze er liggen.. |
![]() reactie 128
|
|
Liggen moet ik even, ik voel me niet goed. Verdronken van pijn, mijn hart dat pijn doet. Ik weet niet wat ik moet doen, helemaal alleen, mijn hart is gebroken het lijkt wel van steen |
![]() reactie 129
|
|
Steen is jouw hart, En nooit van goud geweest, Je bent puur smart, Het enige wat er van je over is, is je geest.. |
![]() reactie 130
|
|
geesten hoor ik op de gang. Help me ik ben bang. Bang dat ze me iets aan gaan doen, help me ik plas in mijn schoen ( overvloet aan overdrijven haha ![]() |
![]() reactie 131
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Schoenafdrukken op het gras, Bandensporen op de weg, Een rouwende stoet. Een boer ligt stil op de grond, Bedend in zijn eigen bloed. |
![]() reactie 132
|
|
Bloed op de grond. Vingerafdrukken op de muur. Een baby op de grond. Een moeder overstuur. |
![]() reactie 133
|
|
Quetzalcoatlus Berichten: 5 |
Overstuur was hij, toen ze hem alleen lieten, hij werd bang vreesde de parkieten, hun kleine snavels, leken gevaarlijk, twintig bij elkaar, wonderbaarlijk, beangstigend |
![]() reactie 134
|
|
Beangstigend was zijn gezicht, helemaal mishandelt het was geen zicht. Pijn had hij veel gehad, ga nooit alleen op een donker pad. |
![]() reactie 135
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pad vol dank, Voor alles wat ik kan, Voor iedere pijn die ik voel, Voor alles van een plan, Want ik mag regen voelen, Druppend op mijn huid. Want ik mag mensen horen, Als ze roepen, veel te luid. Want ik mag de lelijkte zien, Van de wereld waarin ik leef. Want ik mag de aarde voelen trillen, Terwijl ik huilend beef. Want ik mag de pijn voelen, Die een invalide willen zou. Maar toch kan ik niet zeggen, Dat ik met mijn heel hart, Van het leven hou .. |
Naar boven |