Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, hou jij hem beschrijft is hij gewoon dol op je -,- Niet dat ik er veel verstand van heb, een nee, ik hou van Nuwan, niet van Petar ! En die sms van deze morgen was gewoon wired, Emma -,- Ik ben best wel happy, ik heb de leukste academie klas ooit ! Allen liet Emile gewoon een scheet maarja -,- |
| reactie 1007
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik in een Theoretische klas zit, ten minste als je naar de anderen kijkt hoe ze zich gedragen in de klas zou je dat echt niet zeggen (-,-) |
| reactie 1008
|
|
|
Omg, een meisje uit me klas vertelde hoe haar broer naar een meisje was gestapt, hij zei: 'Weet je hoe zwaar een ijsbeer is?' 'Nee' 'Zwaar gnoeg om het ijs te breken, ik ben Jonas' En nu zijnn ze koppel -,- |
| reactie 1009
|
|
|
Zo'n fucking oude openingszin werkt ook nog echt?? -,- |
| reactie 1010
|
|
|
Ja .. Onze leraar wiskunde leerde ons een openingszin: 'He, ken jij het axioma van Euclides? Zoniet, niet je ware liefde .. |
| reactie 1011
|
|
|
Dafuq is dat voor zin!?!? |
| reactie 1012
|
|
|
Het axioma van Euclides is een regel dat je maar 1 rechte door een punt kan tekenen die evenwijdig is aan een gegeven rechte -,- Idd, dafuq .. Mijn schouders doen zo'n pijn. Donny - de pony waar ik op reed- heeft zo hard getrokken aan de teugels .. Mijn spieren. Maar van de zalf van op mijn schouders krijg ik buikpijn .. Dafuq? |
| reactie 1013
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ach, wel leuk dat ze door dat zinnetje een koppel zijn toch? |
| reactie 1014
|
|
|
Tja. Maar me buikpijn is ondragelijk. Shit man ! |
| reactie 1015
|
|
|
Neem wat cola, bestrijdt buikpijn (en is lekker) |
| reactie 1016
|
|
|
Helpt cola daar tegen? :O Cola is zo ongezond als wat :O |
| reactie 1017
|
|
|
Het helpt wel, cola was vroeger een medicijn Maar het gaat nu wel, nu heb ik enkel nog jeuk -,- |
| reactie 1018
|
|
|
Pfff, cola vind ik lekker, ik drink het weleens. Maar het ligt zo zwaar op de maag bij mij, dat ik vaak met een vol gevoel zit |
| reactie 1019
|
|
|
Vroeger zat er ook cocaïne in, hadden ze eruit gehaald voor de colaverslaafden. Cola kan roest weghalen, maar er zitten stoffen in die slechte bacteriën doden |
| reactie 1020
|
|
|
Zonder kleurstof zou cola groen zijn -,- Als iemand geluid heeft, dit vinden ik en mijn papa een goed liedje: www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY |
| Naar boven | |