Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 1036
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk, wil ik ook doen |
| reactie 1037
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat? In therapie of een dooie tarantula aaien? Waarom ik daar aan denk? Ik vind ze gewoon leuk. Suikerspinnen zijn ook wel graag in mijn maag, alleen ze kleven altijd zo. Dafuq is trouwens een smoutebol? |
| reactie 1038
|
|
|
Dooie tarantula aaien Leuk zijn die beestjes zeker. Smoutebollen zijn erg lekker. Je kan ze halen op kermissen of je eet ze minstens vanaf de 2e helft van december tot 1 januari ongeveer. Vooral op Oudejaarsdag zijn ze erg in trek. Je hebt ze in verschillende soorten, met of zonder krenten. Vaak eet men dat met (veel) poedersuiker er op. Rarara wat is het? |
| reactie 1039
|
|
|
Zeg dan gewoon oliebol man! Der zijn trouwens echt veel soorten, en het is vooral ook lekker als je ze zelf maakt |
| reactie 1040
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, ik denk dat het in Nederland oliebol genoemd word, maar in België zeggen we smoutebol Rotnacht gehad, niet kunnen slapen door me spieren in mijn schouders. Trouwens, weet iemand waar Sheala is? Ze heeft al even niet gereageerd .. AL 7 pagina's niet meer |
| reactie 1041
|
|
|
Goed geraden jongens Dat was op mijn vroegere werk tenminste: ze moeten zich maar aanpassen aan onze taal dit en dat... Sheala, waar ben je? |
| reactie 1042
|
|
|
Lynxje, kom es uit je hok! BBQ, donuts, BBQ (als dat niet helpt weet ik t ook nie meer) Een noord of een zuid-Pool? Ik ben in 15 jaar nog nooit een Oostblokker tegengekomen in NL, en vooral niet in Friesland. |
| reactie 1043
|
|
|
Dankzij de LO les heb ik een liedje gevonden dat goed bij mijn gevoel past als ik aan Nuwan denk. Maar dan wel in vrouwelijke versie xD In plaats van Hey soul sister: Hey soul brother Nuwan keek naar me, vandaag, wel 4 keer ! <3 <3 <3 .. |
| reactie 1044
|
|
|
Persoonlijk vind ik het n k*tlied, maar smaken verschillen. Hzo trouwens door LO?? (was ff vergeten door de drukte, maar) twee kinderen bij mij in de klas zitten met een leraar te praten over hoevaak en hoe ze spijbelen -,- |
| reactie 1045
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, spannend,, Esmée PF,, wow, die zijn echt raar?! |
| reactie 1046
|
|
|
Patros, ik bedoel MO Jorinda, zeker spannend, want ik kan het bij het verkeerde eind hebben, maar ik denk dat hij me wel vriendelijk vind. Ik liep achter hem op de stoep, en hij keek om en glimlachte zo mooi ! Ik zal proberen een foto te maken |
| reactie 1047
|
|
|
Jorinda, dat zijn nog 2 van de normaalsten in mijn klas, moet je maar niet weten wat de anderen doen... Esmée, how the hell wil je het voor elkaar krijgen om daar een foto van te maken!?!? |
| reactie 1048
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wowwww,, sterkte! |
| reactie 1049
|
|
|
Zuid-Polen PF |
| reactie 1050
|
|
|
Patros, simpel, tijdens de middagpauze trek ik een foto met me gsm? Wa's daar moeilijk aan? En Jorinda, mooie ava (late reactie) Nathan, ga je eigenlijk ooit een avatar zetten ? |
| Naar boven | |