Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, ik ben op Nuwan, Mats is gewoon knap en lijkt op de jongen van me avatar. En ik zeg lieverd, ik ben het gewoon, omdat me lerares van de kunstschool altijd liefjes zei. Een soort .. Trekje |
| reactie 992
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Of besmet :O Alles kan tegenwoordig he. Ach ja niet erg toch? |
| reactie 993
|
|
|
Nee hoor ... XD |
| reactie 994
|
|
|
Nee, vind ik ook. Alles wat goed of leuk is, is niet erg he Vandaag trouw van ma, lekker gedicht gespeeld op balalaika. Was een mooie dag |
| reactie 995
|
|
|
Ik ga eten jeej eindelijk ! |
| reactie 996
|
|
|
Eindelijk? Heb je zo'n honger dan? |
| reactie 997
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je lijkt mij wel Viel letterlijk bijna van de fiets van de honger, zag telkens wat wazig, was duizelig -.- Keb het druk komende paar dagen: *vanavond gitaarles en engels leren *morgenavond 10-min. gesprekken *de avond daarna zo'n 2,5 uur naar presentaties luisteren *vrijdagavond bowlen met de klas (worden er vast weer een paar hyper zoals altijd -,-) |
| reactie 998
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wow, heftig :p Pff, ben ik blij dat ik jouw niet ben -morgen komt vriendin logeren -donderdag of vrijdag naar dokter voor gesprek en voor de rest niks eigenlijk Maar wtf waarom ga je 2,5 uur naar presentatie's luisteren?? |
| reactie 999
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Moet verplicht voor school (-,-), t zijn presentaties van 4e jaars die hun sectorwerkstuk moeten presenteren. K ben jaloers op jou |
| reactie 1000
|
|
|
Ahw, en ik heb medelijden met jouw Haha, najaaa, ik zie er eigenlijk heel erg tegen op |
| reactie 1001
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |