Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Een distributiecentrum voor levensmiddelen. Supermarktketen MCD. www.papendrechtsnieuws.nl/2013/10/grote-brand-bij-boon-in-sliedrecht-loopt-in-de-miljoenen/ Onderste foto is de afdeling waar ik vroeger werkte, de emballage. Hier komen lege bierkratten terug van de winkel, die moest ik dan sorteren, Heineken bij Heineken, Jupiler bij Jupiller enz. |
| reactie 977
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wow heftig. Goed veel schade ook! Is niet handig in deze tijd van crisis. |
| reactie 978
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, wat Jorinda zegt. Ieuw, Petar vroeg of ik hem een hand wou geven bij schaatsen. Ik zei dus duidelijk nee. Daarna zei hij nog eens tien keer dat ik heel vriendelijk ben. Hij is eng ! En ik heb een 8/10 voor Aardrijkskunde en ik heb niet geleerd |
| reactie 979
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
WAS* de afdeling, je kunt er bijna niks van terugzien! Ik had trouwens verwacht dat je liever met volle bierkratten werkte |
| reactie 980
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik ga weer even. Kom vanavond nog wel even online |
| reactie 981
|
|
|
Haha bedankt Jorinda Vanavond ben ik er niet, paardrijden En Nathan, ben ik blij dat je daar niet meer werkt joh ! |
| reactie 982
|
|
|
Met volle bierkratten moest ik ook weleens werken Ik ben er ook blij om, als mis ik het wel. Gelukkig waren er geen mensen in het gebouw, op dat moment. De laatste werknemers vertrekken meestal rond 18 uur, waaronder mijn afdelingschef. Kun je nagaan, mss 3 - 4 kwartier later breekt er brand uit. |
| reactie 983
|
|
|
tja, niet zo'n tof gebeuren Weet iemand of dit een leugen is? : tvolen.be/2013/06/05/electrabel-hond-kito-dood-door-elektrocutie/ Ik denk het niet, maarja .. |
| reactie 984
|
|
|
Ik geloof niet direct dat het echt is. 'Jelle Cleymans komt meermaals per dag om zijn gameboy op te laden'. Hij heeft het toch veel te druk met zijn bezigheden, hij heeft daar toch echt geen tijd voor, denk ik zo |
| reactie 985
|
|
|
Tja. Ik heb geen zin meer in school ! Maar 1 voordeel. Ik hem Nuwan wel zeker 5 keer naar me zien kijken xD Hij trapte keihard een bal tegen me aan, stak hij z'n hand op om sorry te zeggen,en wtf hij droeg handschoenen ! Hij was toch al gaan schaatsen? Ik ook, lekker uitgepakt met me ijshockey schaatsen. Ik doe geen ijshockey, maar me schaatsjes zijn mooi Dit zijn ze trouwens (sorry voor het opscheppen: cdni.llbean.com/is/image/wim/279364_1_41?wid=428&hei=494 |
| reactie 986
|
|
|
Opschepper Ik krijg wel zin in winter nu, ik schaats het liefst op natuurijs |
| reactie 987
|
|
|
Ik ook. Op de vijvers Mijn papa is er wel eens doorgezakt .. Met z'n hoofd op de rand van het wak, bloed, spoed .. You know. Hij is ook eens met een scooter gevallen, hij had z'n nek gebroken. Juist 1 km per uur harder en hij was dood .. |
| reactie 988
|
|
|
Ai oei, ik wist niet dat ijs scherp kon zijn? Tja, 1 km. Het is een klein getal zou je zeggen, 1, maar dat kan soms grote gevolgen hebben.. Raar maar waar.. |
| reactie 989
|
|
|
Ja .. Ik schaam me zo hard ! Ik zeg vaak uit mezelf liever tegen iemand En nu op school zei een jongen iets tegen me, en ik zei: Niet zo schreeuwen, lieverd -,- En een iemand zei iets gemeen, ik zei dus: Love you to sweetie. Bleek het een derdejaars te zijn -,- Allez, niet dat Mats onknap is |
| reactie 990
|
|
|
Hehe Van dat 'lieverd' en zo zei ik ook vaak tegen mn collega's. Alleen is dat vriendelijk bedoeld natuurlijk, vriendelijk plagen. En zei waarderen/waardeerden dat gelukkig |
| Naar boven | |