Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, soms bedoelen mensen gewoon een chat buiten dit ! En een chat is anders als deze prul. Kirbybom, Blewhotel is iets zoals Habbo, daar zit veel jeugd op |
| reactie 947
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Owkee, Zoke een site? Don't be lazy Kwil nieuwe profielfoto, Ben vergeten hoe het moet.. :'( Kwil jullie mening; Ik heb dit geschreven als gebed voor godsdienst, Zeg maar wat jullie ervan vinden!! God helpt je keer op keer. Als je niks eraan kunt doen, Als je niemand hebt die je steunt. God steunt als je het nodig hebt. Hij blijft altijd bij je als een vriend, Als je er even alleen voor staat. Geluk zit in kleine dingen, Als je geduld hebt, Ontdek je iets groots. Geluk zit in kleine dingen, Als je het nu eenmaal vindt, Zul je alles en iedereen dankbaar zijn! Ik heb dit gedicht geschreven omdat ik het belangrijk vindt dat mensen het moeten aanvaarden hoe ze zelf zijn. Tegenwoordig zijn ze alleen maar bezig met anderen te beoordelen. ©Emma |
| reactie 948
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mooi gedicht Mensen zijn bang voor het oordeel van andere mensen, mar ze vergeten het oordeel van God. Geloof, achtergrond, huidskleur, homo/hetero/bi, je bent zoals je bent, dan ben je perfect |
| reactie 949
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooie tekst Zo, lekker de hele dag geklust vlakbij Gent. Bij een vriend dakpannen van 't dak gehaald |
| reactie 950
|
|
|
Wat doe jij toch allemaal ? Ik ben ziek, blijf thuis vandaag, school kan de pot op ! |
| reactie 951
|
|
|
Ik? Ik doe alles wat leuk is |
| reactie 952
|
|
|
Pff Ik ben verplicht thuis, eigenlijk vind ik het niet erg, want nu mis ik de schoolfotograaf Euhm, volgens mij moet Besto over 10 pagina's een Praatje slaan? [3] gaan maken Het is best saai overdag, dus heb ik de eerste 22 blz opnieuw gelezen. |
| reactie 953
|
|
|
Hehe, lekker zo'n vrije dag he Ja, gaat snel he |
| reactie 954
|
|
|
Dull, opgericht door mij (grapje) Ik ben me naam zo beu, Luna klinkt veel mooier ! Maarja, vragen of iedereen me. luna noelt is dom, dus. I have ti live with the name Esmée. |
| reactie 955
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Je kunt je naam laten veranderen, ik denk alleen niet dat dat mag van je ouders |
| reactie 956
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
T kost maar €1950,- Niks mis mee toch? |
| reactie 957
|
|
|
Je kunt het voorstellen aan je ouders |
| reactie 958
|
|
|
Ja tuurlijk ! Als ik zeg, ba, Esmée klink niet mooi, Luna klinkt mooier. Wat zeg jij nu? Ben je gek, Esmée is een mooie naam. Als ik erover begin, eindigt het met klappende deuren en ruzie.. |
| reactie 959
|
|
|
Haha, vind je het een beetje gek? |
| reactie 960
|
|
|
Wat? Naamverandering? Ja. Ik ken zo iemand, ze heette Barbarah, maar nu heet ze Maaike. Heel raar .. |
| Naar boven | |